امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

آمادگی شبکه استانی فارس برای نمایش حماسه حضور در 28 خرداد

مشاهده ۲۰۶
۱۴۰۰/۰۳/۲۵- ۱۱:۱۴

صدا و سیمای فارس حضور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی‌ شهر و روستا در 28 خرداد را در قالب برنامه های مختلف منعکس می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیدمحمدحسن نبوی زاده، معاون برنامه ریزی و نظارت صداوسیمای فارس در این باره گفت: تولید محتوا از طریق تولید ویژه برنامه‌های اختصاصی و همچنین برنامه‌های معمول صدا و سیما برای مخاطبان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حال انجام است که میزان تولید و پخش آن‌ها بر اساس روندی افزایشی، تا روز انتخابات به اوج خود خواهد رسید.

نبوی زاده تصریح کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان انتخابات بیش از 900 قسمت برنامه به مدت بیش از 23  هزار دقیقه تولید و پخش شود. وی افزود: در روز انتخابات، ویژه برنامه‌های شبکه استانی فارس با اعزام گروه‌های مختلف برنامه ساز به اقصی نقاط استان از ساعت شش و نیم صبح شروع و تا پایان ساعت رأی گیری ادامه خواهد یافت. معاون برنامه ریزی و نظارت شبکه استانی فارس با بیان اینکه بسترهای فنی و مخابراتی نیز آماده شده و مقدمات پوشش زنده از یکصد نقطه استان توسط همکاران فنی این رسانه و با کمک و تلاش خبرنگاران آزاد شهرستان‌های استان و گروه‌های اعزامی حوزه سیما فراهم شده است، افزود: در روز انتخابات ویژه برنامه‌های متنوع، شاد و جذابی در رادیو و تلویزیون تدارک دیده شده و جشن ملی حضور با دعوت از شخصیت های محبوب استانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خوانندگان، هنرمندان، ورزشکاران و ... توسط بهترین مجریان شبکه برپا خواهد شد. نبوی زاده گفت: ارتباط زنده با مکان‌های استقرار واحدهای سیار در حوزه‌های رأی گیری در گستره شهر شیراز و شهرستان‌ها، ارتباط زنده با ستاد انتخابات استان مستقر در استانداری فارس، ارتباط زنده از حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) و پخش گزارش های مردمی، کلیپ، مصاحبه با مسئولان ارشد و متولیان برگزاری انتخابات و انعکاس لحظه به لحظه اخبار و اطلاعیه‌های انتخاباتی، تولید محتوا در فضای مجازی و انتشار گسترده اقدامات و فعالیت ها در شبکه‌های اجتماعی و پایگاه‌های اطلاع رسانی برخط از دیگر اقدامات صداوسیمای فارس برای پوشش مطلوب و گسترده حماسه 28 خرداد است.

بر اساس این خبر، در سایر برنامه‌های سیمای فارس نیز تاکنون به طور گسترده به موضوع انتخابات پرداخته شده که شامل 26 برنامه صبحگاهی با ساختار ترکیبی به مدت 1430 دقیقه، 26 برنامه خانواده با ساختار ترکیبی استودیویی به مدت 1430 دقیقه، 20 برنامه نگاه روز با ساختار ترکیبی ساده به مدت 400 دقیقه، 35 برنامه شبانه با ساختار ترکیبی نمایشی به مدت 1925 دقیقه، هفت برنامه بازتاب با ساختار میزگرد به مدت 350 دقیقه، 25 برنامه گزارش روز با ساختار گزارشی به مدت 375 دقیقه، 20 برنامه در شهر با ساختار گزارشی به مدت 200 دقیقه و 50 برنامه در استان با ساختار گزارشی به مدت 500 دقیقه است.

در رادیو فارس هم به این منظور 20 برنامه پسین دلگشا با ساختار ترکیبی نمایشی به مدت 1200 دقیقه، 20 برنامه سایبان مهر با ساختار کلامی‌پیامی آوایی به مدت 800 دقیقه، 10 برنامه سلام آباد با ساختار کلامی روایی  به مدت 250 دقیقه، 15 برنامه پنجیر با ساختار ترکیبی نمایشی به مدت 300 دقیقه، 15 برنامه نارنجستان با ساختار ترکیبی نمایشی به مدت 1350 دقیقه ، 60 برنامه ترنم حکمت با ساختار کلامی‌ به مدت 180 دقیقه، 60 برنامه راه امام، کلام امام با ساختار کلامی‌ به مدت 180 دقیقه، 21 برنامه سلام کاکو با ساختار پیامی آوایی به مدت 1155 دقیقه و 24 برنامه گفت و گو با ساختار پیامی آوایی به مدت 1080 دقیقه پخش شده است.

 

تصاویر

امتیاز شما