امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
در مستندی در هیسپان تی وی بررسی می‌شود:
در مستندی در هیسپان تی وی بررسی می‌شود:

بحران تجاوز جنسی در انگلیس

مشاهده ۲۳۹
۱۴۰۰/۰۳/۲۶- ۱۴:۱۳
تعداد بازدید:239

شبکه هیسپان تی وی با پخش مستندی با عنوان «بازماندگان رهاشده» به موضوع بحران تجاوز جنسی در انگلیس و واکاوی دلایل افزایش موارد تجاوز در طی سال های اخیر می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مستند به تهیه کنندگی علی طهموری نگاهی به گزارش های رسمی از آمار تجاوز جنسی در انگلیس و بی‌توجهی پلیس این کشور به شکایت های قربانیان دارد که طبق گزارش گاردین»، کمتر از 1.6 درصد از موارد جنسی گزارش‌شده به پلیس انگلیس در سال 2020 به طرح اتهام و یا احضار متجاوزان ختم شده است.

در این مستند که در شبکه پرس تی وی تولید و برای مخاطبان اسپانیایی زبان زبانگردانی شده، با تعدادی از قربانیان تجاوز جنسی در انگلیس گفت‌وگو و شرایط و روند رسیدگی به شکایت آن‌ها مرور خواهد شد. همچنین در این مستند چرایی افزایش موارد تجاوز و اعتراض ها در انگلیس نسبت به عدم وضع قوانین بازدارنده به منظور جلوگیری بروز این اتفاقات بررسی می‌شود.

مستند «بازماندگان رهاشده» با زبانگردانی اسپانیایی روزهای پنجشنبه و جمعه در دو قسمت ساعت 04:30 روی آنتن هیسپان تی وی خواهد رفت. بازپخش این مستند نیز همان روز در ساعت های 09:00، 15:00 و 21:30 برای اسپانیایی زبان‌های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود.

امتیاز شما