امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در انتخابات 28 خرداد

مشاهده ۳۷۲
۱۴۰۰/۰۳/۲۶- ۱۴:۱۵

صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در بیست و هشتم خرداد همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی‌شهر و روستا برنامه‌های ویژه ای برای بینندگان و شنوندگان خود پخش می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای آذربایجان شرقی ویژه برنامه «بورا ایراندی» را از ساعت 7:00 صبح روز  جمعه به صورت زنده پخش می‌کند . این ویژه برنامه با بخش های مختلف از جمله ارتباط زنده با  مساجد و محل های مختلف اخذ رأی در تبریز برای نشان دادن حضور پرشور مردم در انتخابات ، تهیه گزارش های مردمی ، تهیه گزارش از مسئولان استان، ارتباط با ستاد انتخابات استان واقع در استانداری، بحث های کارشناسی، ارتباط با شهرستانها و روستاهای مختلف استان، پخش سرودهای پرشور انتخاباتی ، ارتباط با مراکز سایر استان‌ها سعی میکند حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای و مشارکت سیاسی مردم را پوشش دهد.

صدای این مرکز نیزبا ویژه برنامه «حضور حماسه سی» از ساعت 6:00 صبح روز جمعه تا پایان رای گیری همراه شنوندگان خود خواهد بود. در این برنامه با تدارک بخش های مختلف از جمله گزارش ، تلفن‌های مردمی، پیامک های مخاطبین ، سرودهای باکلام و بی کلام حماسی ،ارتباط با خبرنگاران شهرستان‌ها و سایر مراکز استان سعی می‌شود شور انتخابات و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای در سطح استان از طریق رادیو پوشش داده شود .

رادیو برون مرزی تبریز هم در بیست و هشتم خردادماه برنامه‌های پرسپکتیو، دونیا اوتن هفته ، آچیق سوز و بخش های مختلف خبری و تفسیر خبر را در خلال برنامه‌های روتین خود برای مخاطبان آذری زبان در جمهوری آذربایجان و منطقه باکو و قفقاز پخش می‌کند.

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز آذربایجان شرقی هم دوشادوش سایر معاونت های برای پوشش خبری حماسه سازی مردم غیور آذربایجان تلاش می‌کند. اجرای 19 بخش خبری در رادیو و تلویزیون، اعزام 8 اکیپ خبری به نقاط مختلف کلانشهر تبریز و 23 اکیپ به شهرستان‌های استان جهت به تصویر کشیدن حضور مردم در پای صندوقهای رأی، تهیه و پخش گزارش های تصویری در هریک از بخش های خبری، برقراری ارتباط زنده تلفنی و تصویری با شهرستان‌ها، شعب مختلف اخذ رای و همچنین ستاد انتخابات استان، برقراری ارتباط های زنده رادیویی و تلویزیونی با بخش های خبری شبکه‌های سراسری، و همچنین انتشار آخرین اخبار و گزارش های تولیدی در شبکه‌های اجتماعی این معاونت بخشی از تلاشهای همکاران در این معاونت است.

معاونت فضای مجازی هم  جمعه با مطالب و محتواهای متنوع و مختلف اعم از فوتوکلیپ، اینفوگرافی، تصاویر کوتاه ارسالی از مخاطبان، عکس نوشته و ..  برای ترغیب مخاطبان به حضور گرم تر  پای صندوق های رای در خدمت همراهان مجازی خواهدبود.   

امتیاز شما