امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

جلوه‌گری «شکوه حضور» و «برگه‌های سرنوشت» قزوین در 28 خرداد

مشاهده ۶۷۴
۱۴۰۰/۰۳/۲۶- ۱۵:۳۱

شبکه قزوین با برنامه‌های «شکوه حضور» و «برگه‌های سرنوشت» حضور حماسی مردم استان قزوین در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را انعکاس می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه قزوین باهدف ایجاد بسترهای مناسب برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و نیز آماده‌سازی فضای جامعه برای برگزاری یک رقابت سالم و بانشاط حضور مسئولانه و حماسی مردم را در انتخابات روز 28 خرداد به تصویر خواهد کشید.

سیمای مرکز قزوین با برنامه «شکوه حضور» به تهیه‌کنندگی مهدی احمدی به مدت 20 ساعت از 7 صبح روز جمعه تا 2 بامداد روز شنبه روی آنتن می‌رود.

رادیو قزوین هم با ویژه‌برنامه «برگه‌های سرنوشت» از ساعت 6 صبح جمعه تا 2 بامداد شنبه حضور حماسی و مسئولانه مردم استان قزوین در انتخابات را منعکس خواهد کرد.

رادیو قزوین همچنین برای ایام انتخابات نمایش طنز رادیویی با عنوان «سه‌نقطه آبادی» را تولید و پخش می‌کند. روایت داستان «سه‌نقطه آبادی» در خصوص وعده‌های نامزدهای شوراها در روستا است که اغلب شعاری و قابل‌اجرا نبوده و باعث ایجاد موقعیت طنز در نمایش می‌شود و درنهایت جوانان روستا فارغ از این وعده‌ها و شعارها با تکیه‌بر توانمندی‌های روستا آستین همت را بالا می‌زنند و برای آبادانی روستا تلاش می‌کنند.

معاونت خبر مرکز قزوین هم با اعزام گروه‌های خبری در قزوین، شهرستان‌ها و روستاهای استان تصاویر حضور مردم و شورونشاط انتخاباتی را ضبط و پخش می‌کند. همچنین خبرگزاری صداوسیمای مرکز قزوین نیز از ظرفیت فضای مجازی برای انعکاس تصاویر و عکس‌های ارسالی شهروند خبرنگاران استفاده خواهد کرد.

معاونت فضای مجازی هم با فضاسازی و اطلاع‌رسانی در جهت پوشش و انعکاس فعالیت‌های مرکز پیرامون موضوع «انتخابات ۱۴۰۰» در وب‌سایت، تارنما، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی بومی و بین‌المللی نظیر توییتر و یوتیوب و ... با ترند هشتگ‌هایی همچون #شورا #انتخابات ۱۴۰۰ #مامنتظرانتخاباتیم #منرایمیدهم #انتخاباصلح، #دیارامینولایت، #نگهبانقانون، #ایران_قوی و #زاویه به پوشش انتخابات روز 28 خرداد می‌پردازد.

امتیاز شما