امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

تدارک شبکه نشاط و سرگرمی برای تعطیلات تابستانی

مشاهده ۴۹۶
۱۴۰۰/۰۳/۳۰- ۱۱:۲۶

در آستانه تابستان، شبکه نسیم با پخش مسابقه «دورهمی»، سریال طنز «حالا برعکس»، برنامه های «ورزشیا»، «کارستون» و ادامه پخش «خندوانه»، «دست انداز» و «هوش برتر» با تغییرات متنوع، میهمان خانه‌ های بینندگان می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فصل اول مسابقه بزرگ «دورهمی» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری در این دوره به پخش خود ادامه می دهد. این برنامه جذاب، مهیج و سرگرم کننده با رویکرد آموزشی و برپایه آگاهی بخشی طراحی شده و با سوالات فرهنگی، هنری، ادبیات و تاریخ و ...، بستری مناسب برای سرگرمی و نشاط را ایجاد می‌ کند. ۱۲۸ نفر شرکت کننده در فصل نخست این برنامه، از میان بیش از ۶۰۰۰ نفر شرکت در آزمون ورودی آنلاین و حضوری برای «دورهمی» انتخاب شده اند که با حضور در مراحل مسابقه، به فینال و جایزه این برنامه دست خواهندیافت. برنامه «دورهمی‌» از جمعه تا دوشنبه هر هفته ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌ شود.

برنامه «خندوانه» در ادامه فصل هفتم با کارگردانی و اجرای رامبد جوان، با دعوت از میهمانان نام آشنا در روزهای سه شنبه تا پنج شنبه ساعت ۲۳ به پخش خود ادامه می دهد.

مجموعه طنز تلویزیونی «دست انداز» نیز از سال جدید، با توجه به رویکرد شبکه نسیم تولید شده است. این مجموعه شوخی با برنامه‌ های تلویزیونی را محور اصلی قرار داده و با آیتم های متنوع، فضایی دلنشین را خلق کرده است. علاقه مندان می توانند این برنامه را به کارگردانی شهاب عباسی و بازی آرش میراحمدی، ابراهیم شفیعی، کوروش معصومی، مرتضی رستمی، سوسن‌ پرور، میثم رستگاری و...، هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم تماشا کنند.

«ورزشیا» عنوان برنامه ای برای دوست داران دنیای ورزش است که با نگاه به جذابیت این حوزه پیش بینی شده است. این برنامه در ایام رقابت های یورو 2020، بر وجه سرگرمی، که زیرپوست رقابت های فوتبال جریان دارد، متمرکز شده است. برنامه «ورزشیا» علاوه بر نگاهی شاد به اتفاقات جام ملت های اروپا، با زبانی طنز این رویدادها را بررسی می‌کند. علاقه مندان می توانند این برنامه را هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه نسیم تماشا کنند.

برنامه «کارستون» با میثم درویشان پور به سراغ مشاغل و فضاهای کاری مختلف می رود و ضمن تجربه آن شغل، لحظات شاد و سرگرم کننده ای را خلق می‌ کند. این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می رود.

سریال «حالا برعکس» با نگاهی متفاوت، فرایند تولید برنامه تلویزیونی را با نمایی طنز به تصویر می‌کشد و در این مسیر پشت صحنه برنامه «خندوانه» را بستر روایت خود قرار داده است. مجموعه «حالا برعکس» برداشتی طنزگونه از برنامه پرمخاطب «خندوانه» است که با کارگردانی محمود کریمی و با بازی حامد همایون، خواننده پاپ کشورمان، در کنار جمعی از بازیگران باسابقه تئاتر و تعدادی از اهالی «خندوانه» برای روز های گرم تابستان تدارک دیده شده است. سریال «حالا برعکس» سعی دارد اتفاقات تولید برنامه را از دریچه ای متفاوت و با لحنی شیرینی به نمایش بگذارد و هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه نسیم می رود.

برنامه «نسیم آوا» را می توانید با سبک و سیاق گذشته و تمرکز بر مرور کارنامه هنری خواننده‌ های مطرح کشورمان و پخش موسیقی جذاب و دلنشین، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 20:15 با اجرای محمدرضا محبی تماشا کنید.

برنامه «هوش برتر» نیز بر اساس روال گذشته با فرمی نوین، دکوری هوشمند و ساختاری کاملا متفاوت، با حضور شرکت کنندگان برتر خود با اجرای آریا طاهری، هر روز ساعت ۱۹ پخش می‌شود.

امتیاز شما