امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

شروع جُنگ شبانه «شب فیروزه ای» از مشهد مقدس

مشاهده ۷۳۰
۱۴۰۰/۰۳/۳۰- ۱۳:۴۰

اولین قسمت جنگ شاد و جذاب «شب فیروزه ای» به تهیه کنندگی مهدی نیک روش و اجرای سید مرتضی حسینی را می توانید امشب از شبکه پنج تماشا کنید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «شب فیروزه ای» که با همکاری سیمای استان‌ ها تولید می‌ شود، در اولین سفر خود در دهه کرامت، به استان خراسان رضوی، شهر مشهد مقدس(پارک کوهسنگی) می رود و یک هفته مهمان شهروندان خونگرم این استان خواهد بود.

این برنامه شاد و جذاب طبق سال های گذشته، هر هفته مهمان یکی از مراکز استان‌ های ایران خواهد بود. قرار است عوامل این برنامه در تابستان به 11 استان کشور سفر کنند.

ویژه برنامه «شب فیروزه ای» در هر استان با حضور در یکی از مراکز تاریخی، فرهنگی و ...، به همراه تعداد محدودی از شهروندان اجرا می‌ شود و در هر قسمت میزبان یکی از هنرمندان و چهره‌ های موفق آن استان است.

نمایش، موسیقی زنده، اجرای ترانه‌ های محلی، میان برنامه‌ های شاد، مسابقه حضوری و مسابقه پیامکی و... بخش های مختلف برنامه را تشکیل می دهند.

جُنگ «شب فیروزه ای» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، با اجرای سید مرتضی حسینی و مجریان مراکز استانها، هر هفته از شنبه تا سه شنبه ساعت 22 روی آنتن می رود.

امتیاز شما