امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

پیام تبریک دکتر علی عسکری به رییس جمهور منتخب

مشاهده ۴۸۵
۱۴۰۰/۰۳/۳۰- ۱۶:۳۹

دکتر علی عسکری در پیام تبریک به حجت‌الاسلام‌والمسلمین رییسی، تاکید کرد: رسانه ملی به رسم معهود خود درقبال همه دولت ها در مسیر پیشرفت کشور و خدمت به ملت شریف در کنار شما و دولت سیزدهم خواهد بود و درایفای نقش ذاتی رسانه به عنوان پل میان مردم و مسئولان و چشم بینای افکارعمومی‌با پیگیری مطالبات ملت برای دستیابی ایران اسلامی‌به سعادت و تعالی تلاش خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

 «بسمه‌تعالی»

 برادر ارجمند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی

رئیس‌جمهور محترم و منتخب ملت ایران

 

سلام‌علیکم؛

حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران در 28 خرداد 1400 در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به‌رغم تبلیغات گسترده رسانه‌های دشمن برای شرکت نکردن مردم در انتخابات، القائات جریان‌های انحرافی و غرب‌گرا و وجود گلایه‌ها، نارضایتی‌ها و پس‌ران‌ها درصحنه انتخابات، حاکی از عزم و اراده ملت ایران برای لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حرکت در جهت دستیابی به اهداف و آرمان‌های بلند ملت و کشور عزیزمان، ایران بود.

شناخت بهتر و دقیق‌تر مردم از شخصیت ممتاز، پارسا، صادق، تلاشگر، انقلابی و عدالت محور شما در جریان تبلیغات قانونی انتخابات زمینه انتخابی آگاهانه را فراهم کرد.

انتخاب شایسته جنابعالی را به‌عنوان سیزدهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم به مدد الهی در این مقطع حساس و در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی‌با رفع مشکلات تاریخی به‌جای مانده از گذشته در مسیر دستیابی ملت بزرگ ایران به اقتدار و عظمت شایسته و در شأن ایران اسلامی موفق باشید.

رسانه ملی به‌رسم معهود خود در قبال همه دولت‌ها در مسیر پیشرفت کشور و خدمت به ملت شریف در کنار شما و دولت سیزدهم خواهد بود و در ایفای نقش ذاتی رسانه به‌عنوان پل میان مردم و مسئولان و چشم بینای افکار عمومی ‌با پیگیری مطالبات ملت برای دستیابی ایران اسلامی‌به سعادت و تعالی تلاش خواهد کرد.

 

علی عسکری

رئیس سازمان صداوسیما

امتیاز شما