امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

مروری بر «مواضع شهید بهشتی» در شبکه 4 سیما+ آنونس

مشاهده ۲۵۳
۱۴۰۰/۰۴/۰۶- ۱۳:۵۱

مجموعه مستند «مواضع بهشتی» به مناسبت چهلمین سالگرد شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر از یکشنبه 6 تیر به مدت 4شب، از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، گروه اجتماعی شبکه چهار سیما، به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران ایشان در حادثه 7 تیر1360،  دو برنامه  «مصیر» و «مواضع بهشتی» را تدارک دیده است.
در مجموعه مستند 4قسمتی «مواضع بهشتی» که در کانون اندیشه جوان با همکاری گروه اجتماعی شبکه چهار تولید شده است آراء و نظریه‌های شهید سید محمد حسینی بهشتی بررسی می‌شود، همچنین در این برنامه به موضوعاتی نظیر : او چگونه می اندیشید؟، نظرات او در حوزه عدالت، آزادی‌ها اجتماعی، تعلیم و تربیت، ارکان اصلی نظام اجتماعی، نهاد و نهادسازی چه بود؟،درباره معماری حقوقی او بر قانون اساسی چه می دانید؟ پرداخته می‌شود.
این مجموعه مستند از یکشنبه 6 تیر تا چهارشنبه 9 تیر هر روز ساعت 19 پخش می‌شود.
برنامه «مصیر» نیز به همین مناسبت با برررسی ابعاد فکری این شهید بزرگوار را با حضور حجت الاسلام والمسلمین ایزدهی و اجرای  دکتر عطاءالله بیگدلی  روی آنتن می‌برد. این برنامه امشب، یکشنبه 6تیر ساعت21 از شبکه چهار پخش می‌شود.
برنامه «مصیر» با پخش های آیتم های تولیدی و گفت و گو با مهمانان با محوریت موضوعاتی چون شیوه تبلیغ نوین، عدالت، تشکیلات و کادرسازی، مدیریت انقلابی و ... تهیه و پخش می‌شود. از بخش های دیگر این برنامه می توان به معرفی کتاب های منتشر شده در خصوص شهید بهشتی اشاره کرد.

ویدئوها

امتیاز شما