امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
در مستند جدید پرس تی‌وی؛
در مستند جدید پرس تی‌وی؛

چهره واقعی ملکه و اطرافیانش در «سلطنت واقعی» آشکار می‌شود

مشاهده ۲۲۰
۱۴۰۰/۰۶/۲۴- ۱۴:۱۱
تعداد بازدید:220

شبکه بین‌المللی پرس تی‌وی با ساخت و پخش مستند «سلطنتی واقعی» (The Real Royals ) پرده از چهره واقعی خاندان سلطنتی انگلیس بر می‌دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،این مستند محصول سال ۲۰۲۱ شبکه پرس‌ تی‌وی است و مهدی عرب کارگردانی آن را برعهده دارد.
عرب درباره دلایل ساخت مستند «سلطنت واقعی» گفت: شبکه‌های غربی از جمله بی‌ بی‌ سی، ان بی سی و سی ان ان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا اخبار مرتبط با خاندان سلطنتی انگلیس را به شکل فیلترشده منعکس نمایند. این رسانه‌ها می‌کوشند تا تصویری شفاف و پاک را از زندگی ملکه و سایر اعضای خاندان سلطنتی به نمایش بگذارند.
تهیه‌کننده مستند «سلطنت واقعی» ادامه داد: این در حالی است که در عالم واقعیت اصلا این‌گونه نیست و زندگی ملکه و اطرافیانش پر از ناهنجاری‌های اخلاقی و مسائل اقتصادی و سیاسی است.
وی خاطر نشان کرد: اعضای خاندان سلطنتی علاوه تحمیل هزینه‌های بالای اقتصادی به مردم انگلیس و بریز و بپاش‌های آن‌چنانی، از مزایای بی‌پایانی برخوردار هستند که ما در این مستند زوایایی از آن را آشکار می‌کنیم.
به گفته تهیه‌کننده «سلطنت واقعی» کار نگارش متن این مستند دو قسمتی به پایان رسیده و در مرحله بازبینی قرار دارد.
عرب خاطرنشان کرد: اطلاعات و مسائل مطرح شده در مستند «سلطنت واقعی» کاملاً موثق است و برای دسترسی به آنها زحمت و زمان زیادی صرف شده است.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد تدوین «سلطنت واقعی» به‌زودی به پایان برسد و این مستند در آینده نزدیک روی آنتن شبکه پرس‌ تی‌وی برود.

امتیاز شما