امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
پخش ده‌ها برنامه ترکیبی و ارتباط زنده با شهرهای مذهبی
پخش ده‌ها برنامه ترکیبی و ارتباط زنده با شهرهای مذهبی

حال و هوای شبکه شما در روز پایانی ماه صفر

مشاهده ۵۱۶
۱۴۰۰/۰۷/۱۴- ۱۱:۵۷
تعداد بازدید:516

به همت شبکه های استانی رسانه ملی، برنامه‌های مختلفی برای سالروز شهادت امام رضا(ع) روی آنتن شبکه شما می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به این مناسبت شبکه تلویزیونی شما ویژه برنامه‌های مختلفی را با همکاری سیمای مراکز استان‌ها تقدیم مخاطبانش در سراسر کشور می‌کند.

بر این اساس در پانزدهم مهر و همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، این شبکه تلویزیونی با همکاری مراکز استان‌ها، برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است که از آن جمله می‌توان به «این روزها» و فیلم تلویزیونی «کویر» از مرکز خراسان رضوی، مرثیه باران، مستند «ایران مشهد (آقای من)»، فرش‌های پرده‌ای از مرکز خراسان رضوی، ارتباط زنده با مرکز فارس در ساعت ۹ صبح و ویژه برنامه زنده «مرثیه آفتاب» از خراسان رضوی در ساعت ۱۰ اشاره کرد.

«آفتاب هدایت» عنوان برنامه دیگری است که به مناسبت سالروز شهادت علی بن موسی الرضا(ع) از ساعت ۱۱:۰۵ و به همت سیمای مرکز البرز روی آنتن می‌رود ضمن اینکه ویژه برنامه «از مدینه به سوی طوس» هم از مرکز اصفهان و به صورت زنده از ساعت ۱۲ پخش می‌شود.

مرکز خراسان رضوی در ساعت ۱۳:۲۰ با فیلم تلویزیونی «ستاره شرق» باز هم کنداکتور پخش شبکه شما را در اختیار می‌گیرد و سپس مراسم ششمین سالروز شهادت سردار همدانی به همت سیمای همدان از ساعت ۱۵ پخش می‌شود.
بینندگان شبکه شما می‌توانند از ساعت ۱۸:۳۰، آیین شام غریبان و شمع‌گردانی حرم مطهر رضوی را به صورت زنده تماشا کنند. همچنین در ساعت ۲۲ ارتباط زنده با شبکه استانی فارس برقرار می‌شود و در ادامه و از ساعت ۲۳، فیلم داستانی «گیوه» از همین شبکه روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما