امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

«نقاش کوچولو» در قاب پویا

مشاهده ۶۰۵
۱۴۰۰/۰۷/۱۸- ۱۰:۲۱

انیمیشن «نقاش کوچولو» از تولیدات مرکز پویانمایی صبا هر روز ساعت 9:30 و 12:45 از شبکه پویا پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعۀ «نقاش کوچولو» با تکنیک کات اوت کامپیوتری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بابک نظری در مرکز پویانمایی صبا برای گروه سنی خردسال تولید شده است. این مجموعه که فصل اول تا چهارم آن 234 قسمت بود بهعلت طراحی شخصیت ها و فضاهای این مجموعه با الهام از نقاشی‌های خردسالان، مورد توجه مخاطبان کودک و خردسال قرار گرفت.

این موفقیت در جلب نظر مخاطب باعث شد مرکز پویانمایی صبا ساخت فصل پنجم این مجموعه که شامل 52 قسمت است را در دستور کار قرار دهد و تاکنون 26 قسمت از این مجموعه تولید شده است.

 

داستان این مجموعه، پسر خردسالی است که در دنیای کودکانه و زیبای نقاشی‌های خودش به بازی مشغول است. او جنگلی کودکانه پُر از حیوانات کوچک و بزرگ نقاشی کرده و در هر قسمت از این مجموعه با اتفاقاتی کودکانه با این حیوانات هم‌بازی می‌شود.

نقاش کوچولو برای گروه سنی خردسال تولید شده است که نگاه یک خردسال به دنیای اطرافش را روایت می‌کند. این نگاه  خلاقیت و نوآوری را در وجود او شکوفا می‌کند و همچنین این مجموعه تقویت خلاقیت کودکان را مدنظر قرار‌ داده و مسائل مختلف به زبان ساده برای آنها طرح شده و به آنها پاسخ داده می‌شود.

ویدئوها

امتیاز شما