امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

پیشبرد اهداف نیروی انتظامی به کمک صدا و سیما

مشاهده ۲۰۳
۱۴۰۰/۰۷/۲۴- ۱۳:۰۹

مرتضی صفری، مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی در دیدار با سردار عبدی، فرمانده انتظامی استان گفت: فرهنگ سازی و تامین امنیت، رسالت مشترک نیروی انتظامی و رسانه ملی است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صفری افزود: توسعه و پیشرفت هر جامعه ای در سایه امنیت آن جامعه محقق می‌شود و پیشرفت های امروز استان آذربایجان شرقی مدیون تلاش های مقتدرانه نیروی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی است. وی تعامل رسانه استانی با نیروی انتظامی را تعاملی سازنده و ارزنده توصیف و ابراز امیدواری کرد: صیانت از حریم کشور و تأمین آرامش و امنیت برای مردم از مهم‌ترین امور است و امیدواریم در این برهه حساس با نهایت هماهنگی در مسیر حفظ آرامش مردم گام برداریم. مدیر کل صدا و سیما در ادامه تصریح کرد: رسانه ملی آمادگی دارد تا با مستندسازی برای طراحی و تولید پیام، ضمن ارائه مطلوب و شایسته عملکرد نیروی انتظامی، احساس امنیت و آرامش را در لایه‌های مختلف جامعه گسترش دهد.

فرمانده انتظامی استان نیز رسانه ملی را بازوی توانمند این نیرو در پیشبرد اهداف دانست و از نقش بی بدیل صدا و سیما در حوزه برنامه سازی‌ و فرهنگ سازی در حوزه‌های مختلف پیام برای تشریح عملکرد پلیس قدردانی کرد. سردار عبدی با بیان اینکه کاری که امروز پلیس در کشور انجام می دهد نیاز به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیشتر دارد، افزود: صدا و سیمای آذربایجان شرقی در کنار نیروی انتظامی استان توانسته با انعکاس درست خدمات و تلاش های پلیس، توانمندی این نیرو را در بخش های مختلف به مردم نشان دهد. وی همچنین با اشاره به اینکه نیروی انتظامی هر جا که نیاز باشد در کنار رسانه ملی خواهد بود، افزود: در تلاش هستیم کمیته مشترکی از دستگاه‌های امنیتی و صدا و سیما برای نهادینه کردن فرهنگ اجتماعی و عمومی مردم تشکیل دهیم چرا که این امر می تواند در حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی نقش بسیار مهم و موثری داشته باشد و شرایط زندگی بهتر و سالم‌تر را برای جامعه فراهم کند. 

در پایان این نشست، مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی با اهدای لوحی از زحمات و تلاش‌های ناجا در استان تجلیل و قدردانی کرد.

 

 

 

تصاویر

امتیاز شما