امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ایران را «همپای صبا» بگردید

مشاهده ۲۴۰
۱۴۰۰/۰۷/۲۴- ۱۳:۲۳

مسابقه پیامکی «همپای صبا» با محور گردشگری و آشنایی با شهرهای مختلف ایران راهی آنتن صبا می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «همپای صبا» عنوان یکی از برنامه‌های پرمخاطب رادیو صبا است که با آغاز پاییز، شنوندگان با فصل جدیدی از این برنامه روبه رو می‌ شوند.

این مسابقه پیامکی در فصل جدید خود با رویکرد گردشگری و آشنایی با شهرهای مختلف ایران با شعار «ایرانم دورت بگردم» پخش می‌شود.
این برنامه در قالب مسابقه پیامکی با موضوع ایرانشناسی و آشنایی با مفاخر فرهنگی و فرهنگ مردم در شهرهای مختلف، به معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرهای مختلف ایران می‌ پردازد.
در مسابقه «همپای صبا» هر روز قطار صبا به یکی از استان‌ها سفر کرده و در ایستگاه‌ های مختلف توقف می‌ کند. در هر ایستگاه سوالی مربوط به آن استان مطرح می‌ شود که ضمن دادن اطلاعات، شنوندگان ۴ دقیقه برای پاسخگویی به آن سوالات فرصت دارند.
گردشگری و اماکن مذهبی، مشاهیر هر استان، غذاهای استان، مشاغل و بازی‌ های محلی هر استان، ایستگاه‌های مختلف برنامه را تشکیل می دهند.
همچنین مسابقه «همپای صبا» به صورت تلفنی از اهالی آن استان می خواهد که یک ضرب المثل را با لهجه و گویش آن استان همراه با ترجمه فارسی در برنامه مطرح کنند.
این برنامه با دو تیم اجرایی، به تهیه کنندگی رضا عزتی و آزاده شاهرخ مهر و با اجرای محمد قریب پناه و مهسا ایرانیان راهی آنتن صبا می‌ شود.
 مسابقه «همپای صبا» را می توانید در هفته جاری به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای مهسا ایرانیان، ساعت 17 دنبال کنید.

امتیاز شما