امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

قدردانی رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی از رسانه ملی

مشاهده ۳۱۱
۱۴۰۰/۰۷/۲۴- ۱۶:۲۸

محسن مهرعلیزاده، رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در نامه ای به دکتر پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما از پخش کامل و موفق رقابت های جهانی کشتی آزاد و فرنگی تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در بخشی از این نامه آمده است: ضمن عرض تبریک به مناسبت انتصاب جنابعالی به عنوان ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و آرزوی موفقیت در مدیریت این عرصه بی بدیل فرهنگی و اجتماعی، فرصت را مغتنم شمرده از اقدام ارزشمند جنابعالی در پخش کامل و موفق رقابت های جهانی کشتی و آزاد و فرنگی و الویت دادن به این ورزش به عنوان ورزش اول میهن عزیزمان ایران اسلامی، در مقایسه با رشته‌های دیگر که همزمان در حال برگزاری بودند، صمیمانه سپاسگزارم.
این اقدام نشان از درایت و توجه جنابعالی به نیازهای فرهنگی و آئین‌ها و ورزش های ملی و سنتی از کشورمان دارد که سزاوار قدردانی ویژه است.
جامعه پیشکسوتان و خبرگان ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ایران و سایر کشورهای عضو این فدراسیون بین المللی (IZSF)، سپاسی بایسته را تقدیم حضور جنابعالی می‌کنند و امیدوارند با تداوم این قبیل اقدامات پسندیده در درخشش ستاره ورزش های ملی و پهلوانی ایران در عرصه‌های بین المللی همچنان نقش آفرین باشید.

امتیاز شما