امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی/ قرایی پرچمدار شد

مشاهده ۶۳۶
۱۴۰۰/۰۷/۲۷- ۲۰:۴۷

رئیس سازمان صداوسیما امروز پیش از آغاز نشست شورای معاونین سازمان، حکم حسین قرایی، مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی را به وی داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امروز همچنین آیین تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم در این اداره کل برگزار شد.

در این نشست که مدیران اداره کل روابط عمومی هم حضور داشتند، محمد حسین رنجبران با ارائه گزارش اجمالی درباره عملکرد بیش از چهار سال و یک ماهه خود در سمت مدیر کلی روابط عمومی، از همکاران خود در این مجموعه قدردانی و برای حسین قرایی در این سمت آرزوی توفیق کرد.

وی انتخاب خود به این سمت را محصول جوان گرایی در رسانه ملی و اعتماد به این نیروها خواند و با توصیف و مسئولیت در رسانه ملی به «دو امدادی» ابراز امیدواری کرد قرایی برنامه‌های بلندمدت را به نحو شایسته اجرایی کند.

قرایی، مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی هم در این نشست با قدردانی از رنجبران در دوران تصدی این سمت ابراز امیدواری کرد طرح «تاریخ شفاهی» سازمان صداوسیما به بهترین شکل به سرانجام برسد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم، قائم مقام رئیس رسانه ملی هم در این مراسم با تأکید بر جایگاه حساس روابط عمومی رسانه ملی از رنجبران به عنوان شخصیتی اثرگذار یاد کرد که در دوران «حساس و سرنوشت ساز سازمان» قبول مسئولیت کرد و «دلسوزانه و مسئولانه، به خوبی از عهده امور محوله برآمد.

تصاویر

امتیاز شما