امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ترویج روحیه بسیجی در رسانه ملی موجب مطالبه گری می‌شود

مشاهده ۳۹۳
۱۴۰۰/۰۹/۰۲- ۱۴:۰۱

در آیین گرامیداشت هفته بسیج سازمان صدا و سیما از بسیجیان و جهادگران نمونه این سازمان قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  در این مراسم که  در سالن کوثر ساختمان اداری جام جم با حضور جمعی از کارکنان رسانه ملی برگزار شد مهدی رحمتی، رئیس مرکز بسیج رسانه ملی با تأکید بر اینکه بسیج رسانه ملی فرهنگ بسیجی و مطالبه گری را در همه  بخش ها محقق کرده است گفت: همکار فرستنده‌های رسانه ملی که برای نصب فرستنده پرقدرت در روستای 200 خانواری برای پوشش تصویری وقت می‌گذارد از نمونه‌های ترویج روحیه بسیجی در رسانه ملی است.

در این مراسم حسین کاجی، روایتگر سال های حماسه و هشت سال دفاع مقدس از خاطرات شهیدان حسین مولودزاده و داور پناه روایت وحاج صادق آهنگران هم اشعاری در ادای احترام به اهل بیت(ع) قرائت کرد.

اهدای جایزه به 4 نفر از برگزیدگان مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی از بخش های دیگر این مراسم بود؛ آقایان محمدصالحی و امیرصفایی جود و خانم ها کیمیا رحیمی و مریم شکاری به ترتیب نفرات اول و دوم بخش تفنگ بادی بسیجیان استان تهران بودند.

در پایان این مراسم مسؤل واحد خواهران بسیج رسانه ملی و رئیس مرکز استان‌های رسانه ملی به نمایندگی از بسیجیان نمونه استانی حضور یافتند. علیداد روشنی از استان کهکیلویه وبویراحمد رتبه اول مراکز استانها، سالاری از استان سیستان وبلوچستان رتبه دوم، احسان کریمی از استان یزد، مظاهر سلطانیان از سمنان ، رضا خداپرست از استان کردستان، طاهره حیدری از استان مرکزی، افشین حاتمی از استان گیلان، الهه دهقان پور از استان یزد به عنوان بسیجیان و جهادگران نمونه رسانه ملی استان‌ها معرفی شدند.

از محمد حیدری، معاون مالی استان تهران ، فریبار یاراحمدی از مرکز تحقیقات تهران، فاطمه داداشی از معاونت توسعه فناوری تهران ، حسن رضوانی و حمید ذوالفقاری از گروه جهادی روح اله رسانه ملی ، مسعود صمدی از حوزه پیشکسوتان تهران و ناصر شرفی از حوزه معاونت توسعه و فناوری نیز به عنوان جهادگران نمونه رسانه ملی استان تهران قدردانی شد.

 

امتیاز شما