امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

«من و فرزندم» مسابقه مهیج رادیو تهران

مشاهده ۴۸۶
۱۴۰۰/۰۹/۰۳- ۱۱:۱۶

شبکه رادیویی تهران در مسابقه جدید«من و فرزندم» از علاقه مندان دعوت به مشارکت می‌ کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ساناز باقری، تهیه کننده مسابقه جدید رادیو تهران گفت: برنامه «من و فرزندم» با حضور والدین و فرزندانشان از گروه اخلاق و زندگی شهروندی روی آنتن می رود. «من و فرزندم» یک برنامه ترکیبی و مسابقه ای مهیج است که پنجشنبه‌ها ساعت 15 با یک گوینده مستر و یک مجری نوجوان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت تهیه و پخش این برنامه افزود: ایجاد فضای تعاملی بین فرزندان و والدین و ایجاد هیجان و جاذبه، یکی از ضرورت های تهیه و پخش این مسابقه رادیویی است. از بخش های این مسابقه رادیویی می توان به پانتومیم رادیویی اشاره کرد که در این بخش اسم یک  وسیله مرتبط با شغل را در اختیار پدر می‌گذاریم و پدر باید صدای آن وسیله را تقلید کند و فرزند خانواده باید حدس بزند چه وسیله ای است؛ مثلا اره برقی و... در آیتم شاغل شو نیز پدر و پسر باید از شغل شان به صورت تیزری، در یک دقیقه تبلیغ کنند. در آیتم خواننده شو برنامه «من و فرزندم» یک موسیقی و شعر طنز در مورد شغل در اختیارشان می‌گذاریم و باید شعر را روی آن موسیقی بخوانند.

به گفته تهیه کننده در بخش «اگه گفتی من چیکاره ام» گزارشگر با یک شخصی گفت و گو می‌کند، اما اشاره به شغل فرد نمی‌کند، با او درباره شغل، سختی کار، اصطلاحات و افکت های کار در گزارش استفاده می‌کند و مسابقه دهنده باید تشخیص دهد شغلش چیست. «دوست داری چیکاره بشی» نیز یک آیتم طنز است و در این قسمت از بچه‌های پیش دبستانی درباره مشاغل مختلف و اینکه دوست دارند در آینده چه کاره شوند، پرسیده می‌شود. بازیگری، صداکاری، گردونه شانس، شیرین کاری و ... از دیگر بخش های این مسابقه رادیویی است.

ساناز باقری، تهیه کننده مسابقه «من و فرزندم» شما مخاطبان را به شنیدن این برنامه از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز دعوت می‌کند.                             

 

امتیاز شما