امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
رادیو «صبا» ۱۰ ساله شد
رادیو «صبا» ۱۰ ساله شد

خنده به لب شنوندگان می آوریم

مشاهده ۳۶۴
۱۴۰۰/۱۰/۲۰- ۱۸:۱۱
تعداد بازدید:364

در مراسمی همزمان با ۱۰ سالگی شبکه رادیویی «صبا» از برنامه‌سازان برتر این شبکه قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  جشن ده سالگی رادیو صباامروز ۲۰ دی ، با حضور مدیران و برنامه‌سازان این شبکه رادیویی در استودیوی 8 ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو صبا با قدردانی از کارکنان این شبکه رادیویی برای زنده نگه داشتن روح شادی و طراوت در جامعه گفت: رادیو صبا در این چند سال چند گام جلوتر رفته‌است و رضایت مخاطب را بیش از گذشته به دست آورده‌است.
وی افزود: براساس نظرسنجی مرکز تحقیقات این رادیو توانسته در کسب رضایت مخاطبانش پیشی بگیرد و تلاش ما بر این است تا از ساختارهای نوین و قالب های تازه بهره ببریم، زیرا هدف ما ایجاد روحیه نشاط آفرینی و امید در میان مردم است.
افتخاری که ابتدای سخنانش را از کلام حافظ وام گرفته بود با خواندن بیتی از حافظ بیان کرد: امروز در جشن ده سالگی قرار است از برگزیدگان بخش‌های مختلف این شبکه قدردانی کنیم و به گونه‌ای فرصتی فراهم شده تا از عوامل رادیو صبا تشکر کنیم.
مدیر رادیو صبا تصریح کرد: مخاطبان این شبکه بسیار به ما وفادارند و روی تمام تغییرات رادیو صبا حساس هستند و این شبکه را از آن خود می‌دانند. امیدوارم این روند همچنان ادامه پیدا کند و شاهد موفقیت‌های بیشتری برای صبایی‌ها باشیم.
افتخاری در پایان گفت: امیدوارم این جمع گرم و رسم رادیویی ادامه داشته باشد و هر سال در چنین روزهایی در سالگرد شبکه دور هم جمع شویم و از زحمات دوستانمان تشکر کنیم. ممنون از اینکه اینجا حضور دارید و صبایی هستید.
اجرای بخش‌های مورد علاقه مخاطبان با حضور برنامه‌سازان «صبح صبا»، «خنده‌ساز» و... در میان اهدای جوایز به برگزیدگان این شبکه رادیویی و بریدن کیک تولد ده سالگی شبکه از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

امتیاز شما