امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاه «ایران امروز» به قاچاقچیان مواد مخدر و سکوت نهادهای بین‌المللی

مشاهده ۱۲۹
۱۴۰۰/۱۰/۲۷- ۱۳:۰۹

مبارزه ایران با قاچاقچیان مواد مخدر و عدم کمک‌رسانی مجامع جهانی زیر ذره‌ بین برنامه «ایران امروز» (Iran Today) شبکه پرس تی وی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تشدید درگیری‌های نیروی انتظامی ایران با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در مرزهای شرقی کشور و شهادت ۴۰ تن از نیروهای انتظامی در این درگیری‌ها و کم‌کاری نهادهای بین المللی در حمایت از ایران موضوع برنامه این هفته «ایران امروز» است.
در همین رابطه، دبیر ستاد حقوق بشر ایران در نامه‌ای به کمیسر حقوق بشر سازمان ملل متحد به سکوت نهادهای بین‌المللی و عدم حمایت از ایران اعتراض کرده است.
سارا فلاحی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و کیومرث یزدان پناه استادیار دانشگاه تهران و کارشناس به عنوان مهمانان برنامه به سوابق درخشان ایران در زمینه مبارزه با قاچاق و کشف قابل توجهی از مواد مخدر دنیا در کشور می‌پردازند.
لیلا فرامرزی مجری برنامه «ایران امروز» از مهمانان برنامه دلایل سکوت نهادهای بین‌المللی و عدم کمک‌رسانی به ایران را در مسیر مبارزه با اشرار و قاچاقچیان جویا می‌شود.
برنامه «ایران امروز» به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی سه‌شنبه ساعت 00:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود و بازپخش این برنامه چهارشنبه ساعت 5، 12 و 16، پنج‌شنبه ساعت 7 و 19 و جمعه ساعت 16 روی آنتن می رود.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس https://www.presstv.ir/Section/15006 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما