امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی موضوع بحث شبکه پرس تی وی

مشاهده ۱۴۲
۱۴۰۰/۱۰/۲۷- ۱۳:۱۰

برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» (The Communiqué with Richard Medhurst) شبکه پرس تی‌ وی به حبس غیرقانونی فلسطینیان در اسرائیل و اعتصاب غذای زندانیان در واکنش به این اقدام می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در حبس کردن فلسطینیان به بهانه بازداشت اداری و اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی در واکنش به این اقدام غیرقانونی رژیم صهیونیستی، دستمایه موضوعی برنامه این هفته «اعلامیه با ریچارد مدهرست» در شبکه پرس تی وی قرار گرفته است.
ریچارد مدهرست مجری برنامه در گفت و گو با میلنا انصاری عضو گروه حقوق بشری آدامیر، ضمن بررسی دلایل این اقدام غیرقانونی و غیر‌انسانی اسرائیل، به واکاوی دلایل ممنوع اعلام شش سازمان حقوق بشر فلسطینی از جمله آدمیر از سوی رژیم صهیونیست می‌پردازد.
اسرائیل این سازمان‌های حقوق بشری را تروریستی نامیده است. مدهرست همچنین از میلنا انصاری می‌پرسد که بازداشت اداری چیست و چگونه از آن به عنوان نوعی مجازات دسته جمعی علیه زندانیان فلسطینی استفاده می‌شود؟
برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» دوشنبه ساعت 21 به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس تی‌ وی می‌‌رود و بازپخش این برنامه روز سه شنبه ساعت 5، 19 و 3، چهارشنبه ساعت 8، پنجشنبه ساعت 14 و روز جمعه ساعت 23 خواهد بود.
علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس https://www.presstv.ir/Section/150102 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما