امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
به همت معاونت فضای مجازی
به همت معاونت فضای مجازی

جشنواره فضای مجازی سازمان صداوسیما برگزار می‌شود/ هم‌افزایی در فعالیت‌های سازمان صداوسیما با جشنواره فضای مجازی

مشاهده ۲۵۵
۱۴۰۰/۱۰/۲۸- ۱۸:۵۰
تعداد بازدید:255

معاونت فضای مجازی با شعار «رسانه ملی، فضای مجازی، خلاقیت و اثربخشی» نخستین جشنواره فضای مجازی سازمان صداوسیما را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت فضای مجازی با شعار «رسانه ملی، فضای مجازی، خلاقیت و اثربخشی»، جشنواره فضای مجازی سازمان صداوسیما را با هدف شناسایی ظرفیت‌های سازمان در فضای مجازی، ارتباط و انسجام فعالان فضای مجازی سازمان و قدردانی از تولیدکنندگان برتر فضای مجازی، در زمستان سال جاری برگزار می‌کند.

نمایندگی‌های معاونت فضای مجازی در سایر معاونت‌ها، واحدهای محتوایی معاونت فضای مجازی و واحدهای متولی فضای مجازی بخش‌های مختلف سازمان می‌توانند با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن تلوبیون آثار خود را در قالب‌های ویدیو، صوت، فیکس‌فریم و متن حداکثر تا 30 بهمن‌ماه ارسال کنند. صفحه Telewebion.com/festival به اطلاع‌رسانی و دریافت آثار این جشنواره اختصاص یافته است.

محورهای محتوایی آثار ارسالی دارای محدودیت نیست و تمامی محتواهای اختصاصی فضای مجازی، قابل پذیرش بوده اما محتواهای با موضوع سواد رسانه‌ای دارای امتیاز ویژه است. همچنین محورهای محتوایی سردار قاسم سلیمانی، سبک زندگی و مناسبت‌ها در اولویت هستند.

بخش مردمی و سازمان‌ها و نهادهای جشنواره نیز با محوریت سواد رسانه برگزار خواهد شد. شرکت در این بخش آزاد بوده و همه علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال آثار خود در این بخش از جشنواره شرکت کنند.

آثار تولیدی می‌تواند در هر یک از قالب‌های مناسب فضای مجازی نظیر متن کوتاه (توئیت)، عکس، کاریکاتور، پوستر، عکس‌نوشت، پادکست، ویدیوکلیپ و ... به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

آیین اختتامیه جشنواره در اسفندماه  سال ۱۴۰۰ برگزار شده و برگزیدگان جشنواره در هر بخش جوایز نفیسی دریافت خواهند کرد؛ همچنین از واحدهای برتر سازمانی  نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر، پشتیبانی و راهنمایی ارسال آثار با شماره 29152823-021 تماس بگیرند. اطلاعات تکمیلی در پایگاه اینترنتی جشنواره با نشانی eirib.ir/festival در دسترس مخاطبان است.

 

 

 

امتیاز شما