امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

«سخن امروز» را از رادیو هندی بشنوید

مشاهده ۱۷۰
۱۴۰۰/۱۰/۲۹- ۱۳:۲۶

در برنامه «سخن امروز» رادیو هندی معاونت برون مرزی، موضوع اقدامات دولت هند در کنترل ویروس کرونا و بی احتیاطی و رعایت نشدن توصیه‌های ایمنی و بهداشتی از سوی برخی گروه‌ها بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این روزها می توان گفت: تمامی‌کشور های دنیا تحت تاثیر بیماری فراگیر و نه چندان شناخته شده کوید - 19 قرار گرفته اند. بحران بیماری کوید- 19 ناشی از ویروس کرونا مشکلات متعددی از قبیل اقتصادی، روانی، اجتماعی و حتی آموزشی برای دولت ها به وجود آورده است. پاندمی‌کرونا نه تنها سبب ایجاد آسیب های روانی در عصر حاضر شده است بلکه می تواند باعث تخریب زیر ساخت ها و ایجاد مشکلات ناخوشایندی در آینده شود. در این بین میزان این صدمات و بحران‌ها در کشورهای مختلف متفاوت بوده است و برخی از آن‌ها توانسته اند به شیوه‌های کار آمدی از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری کنند و آسیب های وارده را نسبت به سایر کشورها به نحوی کاهش دهند.
در برنامه «سخن امروز» تلاش شده از میان نظریات و آرا برخی افراد درباره عملکرد دولت هند در این ماجرا منتخبی برای شنوندگان و بینندگان رادیو ارائه شود، که عبارتند از: «برامان موکارجی» پزشک و پژوھشگر ھندی تبار ساکن میشیگن آمریکا، «شاشانک جوشی» پزشک ھندی ساکن بمبئی، «وی کی پال» عضو کمیسیون برنامه ریزی دولت، «ناریندرا مودی» نخست وزیر ھند، «سورابی چاتورویدی» زائر رود گنگ، «آبیجیت داس گوپتا» مقام مسئول منطقه ساحلی رود گنگ در وارانسی و «بام شانکار پاندی» رھبر دینی ھندو به عنوان صدای شاهد.
برنامه «سخن امروز» پنج شنبه 30 دی، ساعت 18:30 به وقت تهران به تهیه کنندگی علیرضا سعیدی روی آنتن رادیو هندی می رود و بلافاصله پس از پخش بر روی تارنمای رادیو به آدرس https://parstoday.com/hi بارگذاری می‌شود.

امتیاز شما