شبکه ورزش با رونمایی از هویت بصری جدید خود در روز عید نیمه شعبان، با ظاهر گرافیکی متفاوتی به استقبال عید نوروز و سال نو میرود.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه با هویت بصری متفاوت و باطراوت به استقبال سال نو و ویژه برنامههای نوروزی میرود و پس از گذشت حدود یک دهه فعالیت، از این پس با گرافیک و جلوهای جدید در دسترس مخاطبان و علاقه مندان به ورزش قرار میگیرد.
از مهمترین فرآیندهای تغییرات ظاهری در بازطراحی هویت بصری این شبکه میتوان به باز طراحی «نشان» شبکه ورزش اشاره کرد.
همچنین بر اساس رسالت رسانهای این شبکه، بخشهایی نظیر خانواده رنگی، فونت (قلم) اختصاصی، آرم استیشنها (پویانمایی نشان)، بخشهای متنوع CG (گرافیک دیجیتال) و ... بازطراحی و دگرگونی اساسی یافته است که در روز ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰، مصادف با روز نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج) از آنها رونمایی میشود.
شبکه ورزش با این تغییر و تحول بنیادین و پس از رونمایی از هویت بصری جدید خود، به استقبال سال جدید و ویژه برنامههای نوروزی می رود.