امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

روایت سیمای نور از «حدیث کرامت»

مشاهده ۴۶۷
۱۴۰۱/۰۳/۱۷- ۱۰:۱۳

ویژه برنامه زنده «حدیث کرامت» در ایام دهه کرامت از جوار حرم مطهر کریمه اهل بیت و آستان قدس رضوی تقدیم مخاطبان سیمای نور می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با ایام خجسته میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها تا میلاد حضرت امام رضا علیه السلام و ایام دهه کرامت، ویژه برنامه زنده «حدیث کرامت» از جوار مضجع شریف این دو ستاره کرامت تقدیم مخاطبان شبکه استانی قم می‌شود.

دختر در بستر خانواده، دختران فاطمی؛ نور چشم اهل خانه، عالم آل محمد صلوات الله علیهم اجمعین؛ امام رافت و کرامت و تحقق جامعه مهدوی در پرتو خدمت رضوی از جمله موضوعات این برنامه است که با حضور کارشناسانی از اساتید حوزه و دانشگاه به بحث گذاشته می‌شود. حضور خواهران خادم کریمه اهل بیت سلام الله علیها و خادمان رضوی، شعر‌خوانی زنان شاعر‌ آئینی و مداحی خادمان فاطمی و رضوی، حرم شناسی، معرفی کتابهای فاطمی و رضوی، زیارت نیابتی از طرف بینندگان درخواست کننده از طریق سامانه پیامکی برنامه و گزارش زنده از زائران حرم‌های مطهر از جمله بخش‌های این برنامه است.

ویژه برنامه «حدیث کرامت» به تهیه کنندگی مجتبی مصدق و اجرای سارا جباری و علی اسماعیلی از ساعت 19:30 روز 11 تا 17 خرداد 1401 از جوار مضجع بانوی کرامت و از 18 تا 21 از جوار آستان قدس علی بن موسی الرضا علیه السلام تقدیم مخاطبان سیمای نور می‌شود.

ویدئوها

تصاویر

امتیاز شما