امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

برنامه‌های پربیننده شما و ایران کالا در قاب شبکه‌های پرمخاطب

مشاهده ۵۳۶
۱۴۰۱/۰۵/۰۲- ۱۷:۵۹

با اتمام فعالیت شبکه‌های ایران کالا و شما از ۵ مرداد، مخاطبان ارجمند مى توانند برنامه‌هاى پربیننده و مورد علاقه خود را از سایر شبکه‌هاى سیما دنبال کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در راستاى هم افزایى و استفاده بهینه از منابع رسانه ملى، زمان پخش برنامه‌های پربیننده شبکه ایران کالا از شبکه‌های سیما بدین ترتیب است:

«پیشران» از هفته آینده، یکشنبه‌ها و سه شنبه‌ها، حوالی ساعت ٩:٤٥ و «ساز دهنی» از هفته آینده، چهارشنبه‌ها حوالی ساعت ۱۵ :۱۶ دقیقه از شبکه یک سیما و برنامه «چشم انداز» بعد از دهه اول محرم، شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۱۶ از شبکه چهار سیما پخش مى شود.

برنامه‌هاى «نبض کشاورزی» روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۴ از شبکه آموزش و برنامه «دونبش» با ساختاری جدید بعد از ماه صفر، از شبکه نسیم روى آنتن مى رود.

همچنین زمان پخش برنامه‌های شاخص شبکه شما از شبکه‌های سیما به ترتیب زیر خواهد بود:

برنامه‌های زنده «صبحگاهی استان‌ها» از دهم مرداد، هر روز از یک استان کشور در برنامه «صبح بخیر ایران» شبکه یک سیما روى آنتن مى رود.

برنامه «هفت ترانه» هر روز ساعت ۱۹ از شبکه نسیم پخش مى شود. این برنامه در نیمه نخست محرم با عنوان «۷ آوا» میهمان خانه‌های مخاطبان است.

مستند «حیات وحش» و مستند «فرهنگی استان‌ها» از ۷ مرداد، هر روز به ترتیب ساعت ۱۲:۳۰ و ساعت ۸ از شبکه مستند پخش مى شود.

شایان گفتن است، این عناوین برنامه‌ها، بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما جزو برنامه‌های پربیننده این دو شبکه بوده است.

امتیاز شما