امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کارشناسان «ایران امروز» پرس تی‌وی پاسخ می‌دهند؛
کارشناسان «ایران امروز» پرس تی‌وی پاسخ می‌دهند؛

دستاوردهای سفر روسای جمهور روسیه و ترکیه به ایران چه بود؟

مشاهده ۲۴۱
۱۴۰۱/۰۵/۰۴- ۱۳:۵۲
تعداد بازدید:241

دستاوردهای سفر روسای جمهور روسیه و ترکیه به ایران در برنامه «ایران امروز»(Iran Today) شبکه پرس تی‌وی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه « ایران امروز» به مناسبت سفر ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان روسای جمهور روسیه و ترکیه به ایران در قالب کشورهای ضامن روند آستانه و دیدار با رهبر معظم انقلاب و ابراهیم رییسی رییس جمهور، به بررسی دستاوردها و نتایج این دیدارها می‌پردازد.
برنامه «ایران امروز» به این بهانه میزبان روح‌الله مدبر کارشناس مسائل روسیه، سیدعلی قائم مقامی‌کارشناس مسائل ترکیه و مهدی خورسند کارشناس اوراسیا است و نشست روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه را از منظر خروج جهان از تک‌قطبی بودن و حرکت به سوی تشکیل ائتلاف‌های جدید مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.
بررسی بیانات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به روسای جمهور روسیه و ترکیه و به‌خصوص اردوغان، امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری میان سه کشور و نگاه غربی‌ها به نشست تهران از دیگر مسائل مطرح در «ایران امروز» و در گفت‌وگو با کارشناسان برنامه است.
برنامه «ایران امروز» به تهیه کنندگی محمد جعفری بامداد چهارشنبه ساعت 00:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود و بازپخش این برنامه همانروز ساعت 05:00، 12:00 و 16:00، پنج‌شنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.علاقه مندان  می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15006 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما