امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک گسترده دفتر نمایندگی سازمان صدا و سیما در عراق برای ایام محرم

مشاهده ۶۷۵
۱۴۰۱/۰۵/۰۶- ۱۷:۰۴

«سید مصطفی موسوی» مدیر دفتر نمایندگی سازمان صدا و سیما در عراق از آمادگی وتدارک گسترده این دفتر ابرای ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین ( علیه السلام ) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «سید مصطفی موسوی» مدیر دفتر نمایندگی سازمان در عراق ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت سید و سالار شهیدان «حضرت اباعبدالله الحسین» (ع) و یاران باوفای آن حضرت گفت: در آغاز ماه محرم الحرام دفتر نمایندگی سازمان در نظر دارد همچون سنوات قبل و مناسبت های مذهبی گذشته با دستی پر در موکب رسانه ای در عراق خیمه عزای سید و سالار شهیدان را برپا نماید.
امسال شبکه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی به صورت زنده به پخش ویژه برنامه‌های مختلف خود خواهند پرداخت.
شبکه پنج سیما با تهیه کنندگی حسین فرزندی با اجرای مصطفی امامی هر شب از ساعت 22:00 به وقت تهران، با نگاهی اجتماعی معارفی به موضوع عاشورا و قیام سید الشهدا (علیه السلام) می‌پردازد.
شبکه قرآن و معارف سیما با برنامه «روبراه» با تهیه کنندگی و اجرای مهیار عبداللهی هر شب از ساعت 23:00 به وقت تهران برروی آنتن شبکه قرآن و‌معارف سیما خواهد رفت این برنامه با حال و‌هوایی قرآنی به موضوع عاشورا و سید الشهدا خواهد پرداخت.
ویژه برنامه «کوی محبت» هر شب ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران با اجرای صابر خراسانی و تهیه کنندگی سید مهدی تحویلدار پخش خواهد شد.
در کنار شبکه‌های سیما شبکه‌های استانی و شبکه رادیویی جوان و شبکه رادیویی محرم به صورت ثابت روزانه هم پخش برنامه خواهند داشت.
شبکه جهانی سحر معاونت برون مرزی در ایام محرم و در دهه اول از روز 5 محرم تا 12 محرم، در 2 زمان 45 دقیقه اى بین ساعت 19:00 تا 24:00 به وقت تهران و براى دو کانال اردو و آذرى، به صورت زنده برنامه تولید خواهد کرد. همچنین در کنار این برنامه‌ها ویژه برنامه‌های تعویض پرچم حرم اباعبدالله الحسین (ع) و اجتماع شیرخوارگان حسینی در خیمه گاه و مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی بصورت ویژه از شبکه‌های سیما پوشش داده خواهد شد.
در کنار شبکه‌های سیما، شبکه‌های استانی و شبکه رادیویی جوان با دو برنامه صبح ساعت 10:00 تا 10:45 به وقت تهران برنامه «حوالی حرم»، هر شب ساعت 19:00 تا 20:00 برنامه «هیات حضرت علی اکبر (ع)» با اجرای خانم فاطمه عباسی و شبکه‌های رادیویی معارف و محرم با دو برنامه: «خیابان بهشت» و «حسینیه» با تهیه کنندگی محمد جواد محمدی و اجرای عباسعلی توفیقی به صورت روزانه پخش برنامه خواهند داشت.
پخش «دعای کمیل» هم در ایام ماه محرم همچنان از خیمه گاه حسینی ادامه خواهد داشت.
همچنین تلویزیون اینترنتی «حبیب» که تلویزیون اختصاصی از عتبات عالیات است در بستر «تلوبیون» برنامه‌های اختصاصی برای این ایام پخش خواهد کرد.
پخش فید ۲۴ساعته تصاویر زنده عتبات عالیات و ویژه برنامه‌های «محبت آنلاین» از دیگر برنامه‌های این شبکه خواهد بود.

امتیاز شما