امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

فقر فروش روی آنتن شبکه پنج سیما

مشاهده ۵۰۳
۱۴۰۱/۰۵/۰۷- ۱۶:۳۶

مجموعه "فقرفروش" با روایتی دقیق از تهاجم همه جانبه اقتصادی آمریکا علیه مردم ایران و ملت های محور مقاومت در قالب موشن گرافی از روز شنبه 8 مرداد ماه حوالی ساعت 16 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه در ابتدا با بررسی چگونگی تغییر رویکرد خصمانه آمریکا، از شیوه سخت به شیوه‌های دیگر سخن می‌گوید و سپس ورود آمریکا به جنگ نرم با رویکرد اقتصادی در قالب تحریم های کمرشکن علیه ایران و کشورهای محور مقاومت را برای مخاطب تصویر خواهد کرد.
در ادامه نحوه عملکرد این جنگ اقتصادی در بخشهای مختلف ایران و دیگر کشورهای همسو با ایران در دوران ریاست جمهوری اوباما، ترامپ و بایدن تحلیل و بررسی خواهد شد.
همچنین با بررسی عملکرد هر یک از آنها در این زمینه به مخاطبان نشان داده می‌شود که چگونه آنها در قالب یک جنگ منظم و واحد به جنگ با مردم ایران پرداخته اند و همه آنها قطعات یک پازل هستند.
در بخش های مختلف این برنامه از بیانات روشنگرانه رهبر انقلاب در زمینه تشریح و تبیین این تهاجم و راهکارهای مقابله با آن نیز بهره خواهیم برد.
این مجموعه ده قسمتی در دفتر مقاومت اسلامی نجبا تولید شده، و قرار است به کوشش گروه اجتماعی، از شنبه هشتم مرداد ماه حوالی ساعت 16:00 از شبکه پنج سیما پخش شود.

تصاویر

امتیاز شما