امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

سفر پرحاشیه پلوسی در «۱۰ دقیقه»

مشاهده ۲۳۴
۱۴۰۱/۰۵/۰۹- ۱۳:۲۲

تبعات سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان زیر ذره‌بین مستند «۱۰ دقیقه» (10Minutes) شبکه پرس تی‌ وی قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مستند «۱۰ دقیقه» به تهیه‌ کنندگی مهدی عرب به سفر غیرمنتظره و عجیب نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان و هشدارهای چین نسبت به این سفر و عواقب آن می‌پردازد.
در روزهای اخیر، گزارش‌هایی مبنی بر سفر احتمالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان منجر به هشدار چین درباره عواقب جدی این سفر شده است.
مستند «۱۰ دقیقه» به این نکته اشاره می‌کند که حتی جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده نیز گفته که این سفر ایده خوبی نیست و از سوی دیگر، در میان این تنش‌ها، تایوان نیز در حال برگزاری رزمایش‌های نظامی است.
این مستند همچنین به این موضوع می‌پردازد که عدم تایید یا تکذیب دفتر رییس مجلس نمایندگان آمریکا درباره سفر او به تایوان، این اقدام پلوسی را با حساسیت‌ها در داخل ایالات متحده و هشدارها در سطح بین‌الملل به‌خصوص از سوی چین همراه کرده است.
مستند «۱۰ دقیقه» یکشنبه ساعت ۱۴:۲۰ به وقت تهران روی آنتن پرس تی‌وی می‌رود و بازپخش آن ساعت ۰۰:۲۰، ۱۲:۲۰ و ۱۷:۲۰ روز دوشنبه، ساعت ۱۴:۰۰ سه شنبه و ۱۹:۲۰ و ۰۳:۲۰ روز چهارشنبه است.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/doc/index?id=46&page=1&name=10%20Minutes برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی نیز مشاهده کنند.

امتیاز شما