امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

نمایش قصه ابراهیم در تاسوعای حسینی

مشاهده ۳۲۲
۱۴۰۱/۰۵/۱۶- ۱۲:۰۵

شبکه پنج سیما، در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با 2 فیلم تلویزیونی " قصه ابراهیم " و " کیمیا" با مخاطبان خود همراه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فیلم تلویزیونی جدید «قصه ابراهیم» به کارگردانی «احمد معظمی»، یک شنبه 16 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
این اثر تلویزیونی محصول 1401 شبکه پنج سیماست و هنرمندانی همچون داریوش فرهنگ، حمیدرضا محمدی، محسن قصابیان، نسرین نکیسا، آرین اویسی، فریبا کوثری، مریم شریف زاده، مهدی میامی، اصغر تقی زاده و مهتا ترابی در آن نقش آفرینی کرده اند.
این فیلم داستان زندگی یک رزمنده دفاع مقدس است که بر اثر یک انفجار در عراق به کما رفته و حافظه و توانایی تکلم خود را از دست داده است. یک پیر مرد عراقی از او نگهداری می‌کند و سال ها بعد با یادآوری صحنه‌هایی از گذشته اش برای پیدا کردن خانواده اش به ایران برمی‌گردد. راننده اسنپ که متوجه شده او توانایی صحبت کردن ندارد، برای کمک به او تمام تلاشش را می‌کند. در یک مسافرخانه سنتی او را ساکن می‌کند و به کمک او برای یافتن آدرسی مبهم راهی مناطق مختلف شهر می‌شود که با توجه به نشانه‌های قدیمی خانه را پیدا می‌کردند اما از راز خود کسی را مطلع نمی‌کند. او (ابراهیم) که مخفیانه خانه و همسر خود را پیدا کرده و متوجه شده که ...

فیلم تلویزیونی جدید «کیمیا» به کارگردانی «سیروس حسن پور»، دوشنبه 17 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود.
این فیلم درباره یک خواهر و برادر اهل شیراز است که فرزند شهید هستند. آنها برای درمان و پیوند عمل قلب خود به تهران می آیند و در منزل همرزم و دوست پدر خود ساکن می‌شوند. پس از سال ها نوبت پیوند عمل قلب کیمیا شده و در تدارک و آماده سازی عمل قلب هستند که نوبت عمل قلب او با تأخیر می افتد و حال او رو به وخامت می رد. عموی او (دوست و همرزم پدر) که در مورد پرونده‌های قاچاق دارو در حال تحقیق است توسط رئیس باند واردات و قاچاق دارو مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و به کما می رود که ...
حبیب دهقان نسب، حمیدرضا محمدی، زهره نعیمی، شهرام قائدی، آشا محرابی، نسرین بابایی، ویدا جوان و خیام وقار در فیلم تلویزیونی «کیمیا» بازی کرده اند.

تصاویر

امتیاز شما