امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

بررسی زیرساخت‌های ورزشی گیلان در "ایران خاک دلیران"

مشاهده ۱۶۷
۱۴۰۱/۰۵/۱۸- ۱۱:۰۰

ایران خاک دلیران امروز (۱۸ مرداد) به سرزمین کشتی گیله مردی، گیلان سفر کرد و از وضعیت ورزش در این استان گفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محسن سترگی مسئول هیئت تکواندو استان گیلان در گفتگو با برنامه ایران خاک دلیران رادیو ورزش گفت: بنده از سال ۹۵ مسئولیت هیئت را برعهده دارم و از سال گذشته وارد دور دوم شدم. آرمین‌هادی پور در المپیک ۲۰۲۰ شرکت کرد که اگر از ناحیه زانو آسیب نمی دید از افتخار آفرین‌ها بود. تکواندوی گیلان همیشه در تیم ملی حرفی برای گفتن دارد. در طول سال حتی یک روز اردوهای دورن استانی تعطیل نشده است.

سترگی در خصوص حمایت های مالی در ورزش گیلان تصریح کرد: تنها چند اسپانسر داریم که تیم داری می‌کنند اما بسیار ضعیف است و جوابگو نیست. همه دلشان می‌خواهد کمک کنند، اما دستشان خالی است حتی تیم فوتبال سپید رود از لحاظ حمایت مالی دچار مشکل است.

مسئول هیئت تکواندو استان گیلان بیان کرد: سازمان مالیاتی باید با هیئت های ورزشی با رافت و مهربانی بیشتری نگاه کند و حتی معافیت مالیاتی باید مطرح شود.

در ادامه برنامه جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: بیشترین تمرکز ما در ورزشگاه‌ها و زیرساخت ها است. در حال حاضر باید در ورزشگاه‌های بندر انزلی و شوکا تالش تعمیرات لازم انجام شود. ورزشگاه عضدی رشت در مرحله بعد در دست تعمیر قرار دارد.

وی در خصوص بازی هفته آینده لیگ برتر فوتبال گفت: قول هایی پیمانکار داده است که امروز شخصا پیگیری می‌کنم که امیدواریم هفته آینده بازی تیم ملوان انزلی و استقلال در ورزشگاه بندرانزلی انجام شود.

آرمان تصریح کرد: سرانه ورزشی استان گیلان زیر یک متر است. بسیاری از اماکن ورزشی روباز و سربسته ما کیفیت لازم را ندارند چون فرسوده و غیرقابل استفاده هستند.


امتیاز شما