امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «سنتز» هیسپان تی‌وی بررسی می‌شود؛
در «سنتز» هیسپان تی‌وی بررسی می‌شود؛

سال اول ریاست جمهوری پدرو کاستیو در پرو

مشاهده ۲۳۷
۱۴۰۱/۰۵/۱۸- ۱۴:۰۰
تعداد بازدید:237

برنامه این هفته «سنتز» شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی‌وی به بررسی عملکرد پدرو کاستیو در سال نخست ریاست جمهوری پرو می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «سنتز» که هر هفته به مهم‌ترین موضوعات مرتبط با مردم آمریکای لاتین می‌پردازد، در این قسمت، اولین سال فعالیت پدرو کاستیو به عنوان رئیس جمهور پرو را زیر ذره بین می‌برد. در این برنامه می‌بینیم کاستیو در یک سال اخیر تحت فشار شدید جناح راست و راست افراطی بوده که در صدد پایان دادن به حضور وی در راس دولت بودند.
 پدرو کاستیو نامزد حزب چپگرای پرو، در انتخابات ریاست جمهوری این کشور  که در 28 جولای سال گذشته برگزار شد به پیروزی رسید. کاستیو پس از اعلام نتایج انتخابات تاکید کرد که باید در جهت مبارزه برای پایان دادن به نابرابری‌های موجود در کشور به پا خیزیم. وی متعهد شد که با کار و تلاش و به کمک مردم، در راستای تامین سلامت، اشتغال و تحصیل مردم پرو تلاش خواهد کرد.
برنامه «سنتز» محصول شبکه هیسپان تی‌وی پنجشنبه 20 تیر ماه ساعت 4:03 بامداد به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه همان روز ساعات 11:00و 20:00 و روز جمعه ساعت 13:00 بازپخش می‌شود. علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/sintesis/778 این برنامه را در وب سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما