امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

بررسی تحولات غزه در رادیو ایران

مشاهده ۱۲۰
۱۴۰۱/۰۵/۱۹- ۰۹:۴۶

برنامه «بحث روز» چهارشنبه 19 مرداد ، به بررسی آخرین تحولات میدانی غزه و عملکرد جبهه مقاومت در پاسخ به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، باریکه غزه طی چند روز گذشته در شرایطی شاهد حملات وحشیانه نظامیان صهیونیست بود که به اعتقاد کارشناسان، تل آویو بار دیگر گرفتار خطای محاسباتی شده است و باید همانند دور قبل از جنگ ۱۲ روزه، خود را برای رویارویی با کل جبهه مقاومت آماده کند.
در شرایطی که رژیم صهیونیستی زیر فشار ضربات دفاعی مقاومت درخواست آتش بس کرده ، تشدید حملات هوایی  به غزه، احتمال وقوع فاجعه انسانی در این منطقه را به مرحله هشدار رسانده است.
فاطمه عبدالوند سردبیر برنامه «بحث روز» بیان کرد: بررسی علل و عوامل تجاوز اخیر اسرائیل به غزه با توجه به تحولات منطقه و نظام بین‌الملل و همچنین مشکلات داخلی این رژیم و اینکه چرا رژیم صهیونیستی این بار جهاد اسلامی را نشانه رفته است از محورهای مورد بحث در برنامه خواهد بود.
 وی ادامه داد: دکتر حسین آجرلو مدیر گروه غرب آسیا در موسسه مطالعات غرب آسیا دانشگاه تهران، مهمان کارشناس حاضر در این برنامه به بررسی ابعاد مختلف این موضوع می‌پردازد و به سوالات شنوندگان در این خصوص پاسخ خواهد داد.
گفتنی است «بحث روز» به سردبیری فاطمه عبدالوند و اجرای محمدرضا قربانی چهارشنبه‌ها ساعت ۱۱:۴۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما