امروز چهارشنبه  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

میزبانی از محمد معتمدی و یوسفعلی میرشکاک در برنامه "آن"

مشاهده ۲۴۳
۱۴۰۱/۰۵/۲۰- ۱۱:۱۳

برنامه "آن" در قسمت سوم و چهارم این برنامه که پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ مردادماه از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود میزبان دو هنرمند فعال در زمینه خوانندگی و شعر و ادب خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه تلویزیونی "آن" پنجشنبه ۲۰ مرداد میزبان محمد معتمدی خواننده کشورمان است‌ و با او در باب آثار عاشورایی وی همچون حرخوانی در اپرای عاشورا و قاب آه (تیتراژ پایانی برنامه) به گفت و گو می‌نشیند.
در برنامه پیش روی «آن » بخش های متنوعی از جمله گفت و گو با محمد مهدی سیار شاعر و ترانه سرا، گفت و گوی مردمی وخوانندگی محمد معتمدی پخش می‌شود .

همچنین این برنامه در قسمت چهارم که جمعه ۲۱ مرداد از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود، میزبان یوسفعلی میرشکاک شاعر و نویسنده است.

میرشکاک در ۳۰ سال اخیر در زمینه‌های گوناگونی از جمله سرودن شعر و نگارش نقدهای ادبی تا نوشته‌های طنز و مقالات سیاسی،مذهبی و عرفانی فعال بوده‌ است
او این بار بابت سرایش شعر "خیز و جامه نیلی کن" با محوریت واقعه عاشورا به گفت و گو پرداخته است.
برنامه «آن » به تهیه کنندگی احمدرضا بلیغ و اجرای امیرحسین سمیعی کاری از گروه معارف شبکه دو سیماست که پنج شنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه روی آنتن می رود. بازپخش این برنامه روز بعد ساعت ۱۶:۱۵ خواهد بود.

امتیاز شما