امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دیدار هیات رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان صدا و سیما
دیدار هیات رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان صدا و سیما

جبلی: تبیین مفهوم ایثار و شهادت جزء اصول سند تحول صدا و سیماست

مشاهده ۴۵۴
۱۴۰۱/۰۵/۲۶- ۱۴:۲۴
تعداد بازدید:454

در آستانه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، هیات رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان صدا و سیما دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر پیمان جبلی در این دیدار با اشاره به سند تحول ارائه شده رسانه ملی در دوره جدید مدیریتی تصریح کرد: موضوع فرهنگ ایثار و توجه به ایثارگران در رسانه ملی از جایگاه والایی برخوردار است و بر این اساس یک بند از بندهای دوازده گانه سند تحول صدا و سیما به این موضوع اختصاص یافته است.
وی  ماموریت ذاتی سند تحول صدا و سیما را پرداختن به موضوع ایثار، جهاد و شهادت اعلام کرد و افزود: وجود قابل توجه نیروهای متعهد و متخصص ارزشمند ایثارگر در حوزه‌های مختلف و در رده‌های گوناگون صدا و سیما، عامل مهمی‌برای تضمین اجرای فرهنگ متعالی ایثار ، جهاد و شهادت است.
رئیس رسانه ملی با اعلام آمادگی صدا و سیما برای تولید آثار فاخر در حوزه‌های مختلف و به ویژه در قالب آثار نمایشی، نمایندگان حاضر در این نشست را به لزوم توجه به بودجه تخصیصی صدا و سیما جلب و اظهار امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات لازم ،شرایط تولید آثار فاخر ماندگار در رسانه ملی بیش از گذشته بهبود یابد.

رئیس و  اعضاء فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی نیز در دیدار با دکتر جبلی، با قدردانی از تلاش رسانه ملی در اهتمام به فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت، آمادگی خود را برای همراهی بیش از پیش با صدا و سیما برای تبیین موضوعات مورد علاقه طرفین در حوزه ماموریت این فراکسیون اعلام کردند.
حجت الاسلام و المسلمین نوروزی رئیس فراکسیون ایثارگران در این دیدار، با اشاره به ضرورت توجه به ایثارگران شاغل در دستگاه‌های دولتی ، درباره پیگیری نمایندگان عضو  فراکسیون ایثارگران، در زمینه ساماندهی وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی گزارش مبسوطی  ارائه کرد.
حجت الاسلام نوروزی همچنین استقبال برخی از دستگاه‌های اجرایی برای تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر را شایسته قدردانی دانست و نسبت به تعلل بعضی از دستگاه‌ها در ساماندهی این امور گلایه کرد.

تصاویر

امتیاز شما