امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
حضور معاون حقوقی و امور مجلس صدا و سیما در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی
حضور معاون حقوقی و امور مجلس صدا و سیما در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

تاکید بر لزوم پیوست رسانه ای برای طرح های اجرایی

مشاهده ۵۶۸
۱۴۰۱/۰۵/۲۶- ۱۵:۵۱
تعداد بازدید:568

معاون حقوقی و امور مجلس صدا و سیما در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جایگاه رسانه در سرعت بخشیدن به مجموعه برنامه‌های اجرایی مجلس و دولت در جامعه هدف، لزوم پیوست رسانه ای برای طرح های اجرایی را متذکر شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید تقی سهرابی معاون حقوقی و امور مجلس صداوسیما عصر دیروز به دعوت رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این کمیسیون حضور یافت.
در این نشست که همزمان چند طرح و لایحه اقتصادی از جمله اصلاح قانون بازار سرمایه در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار داشت، سهرابی با اشاره به جایگاه رسانه در سرعت بخشیدن به مجموعه برنامه‌های اجرایی مجلس و دولت در جامعه هدف، لزوم پیوست رسانه ای برای طرح های اجرایی را متذکر شد.
وی، دوکارکرد مهم اطلاع رسانی و آموزش را از جمله وظایف مهم رسانه در جهت آموزش به شهروندان و ارتقاء سواد مالی آنها به منظور  برای اجرای برنامه‌های اقتصادی دولت و مجلس عنوان کرد.
سهرابی با اشاره به عملکرد صدا و سیما در معرفی وظایف بازار سرمایه کشور  و آموزش  چگونگی فعالیت شهروندان در این بازار، آمادگی سازمان صدا و سیما را برای همکاری با متولیان و مسئولان بازار سرمایه به ویژه در امر تبلیغ، اطلاع رسانی و آموزش ارتقاء سواد مالی شهروندان اعلام کرد.
معاون حقوقی و امور مجلس صدا و سیما همچنین از اهتمام و توجه رئیس و اعضاء کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در  استفاده بیش از پیش به امر مهم پیوست رسانه ای برای طرح های اقتصادی تشکر کرد.
در این نشست دکتر پورابراهیمی رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی‌با قدردانی از حضور معاون حقوقی و امور مجلس صدا و سیما در کمیسیون، خواستار حضور و مشارکت بیش از پیش رسانه ملی با برنامه‌های اقتصادی مجلس و ارائه پیوست رسانه ای برای طرح ها  و لوایح شد.
در این جلسه آقایان حسن پور بیگلری، محسن علیزاده و خانم عفت شریعتی از اعضاء کمیسیون اقتصادی از نقش اثر گذار صدا و سیما در پیشبرد برنامه‌های اقتصادی کشور مطالبی بیان کردند.

امتیاز شما