امروز چهارشنبه  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

تولید تله فیلم مٌنج (هدف) در صداوسیمای مرکز خلیج فارس

مشاهده ۶۲۴
۱۴۰۱/۰۷/۰۹- ۰۸:۵۰

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس از تولید تله فیلم منج در صداوسیمای مرکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهران جلائی مدیر کل صداوسیمای مرکز خلیج فارس با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز همواره از سوژه‌هایی بوده که دستمایه کارگردانان مختلف در حوزه تلویزیون و سینما قرار گرفته است گفت: نخستین بار با هدف پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در صداوسیمای مرکز خلیج فارس تله فیلمی‌با این موضوع جلوی دوربین رفته است که مٌنج (نشانه ) نام دارد .

جلائی  در خصوص داستان این تله فیلم گفت : یکی از افسران نیروی انتظامی درگیر تو طئه ای از سوی یک باند قاچاق می‌شود که با عملیات های پلیسی توطئه خنثی شده و سرکرده باند دستگیر و باند قاچاق متلاشی می‌گردد.

کارگردان این تله فیلم گفت: ساخت و تولید این تله فیلم از 20 شهریور آغاز شده است و در نیمه مهر ماه به مناسبت هفته انتظامی در مدت 90 دقیقه از شبکه‌های استانی و سراسری پخش می‌شود.
مجید تربتی فرد افزود: تاکنون 80 درصد مراحل تصویربرداری این تله فیلم به پایان رسیده و همزمان تدوین آن نیز در حال اجراست.

تربتی فرد بیان داشت: موضوع این تله فیلم، سختی‌ها و تلاش‌های نیروی انتظامی‌ برای جلوگیری از قاچاق و برقراری امنیت در جامعه است.

وی گفت:  بیست بازیگر در ساخت این تله فیلم همکاری دارند و همه مراحل تصویربرداری در شهر بندرعباس صورت می‌گیرد و در این تله فیلم بازیگران استانی و کشوری به ایفای نقش می‌پردازند.

کارگردان تله فیلم منج گفت : تله فیلم منج در صداوسیمای مرکزخلیج فارس با مشارکت فرماندهی انتظامی هرمزگان در حال تولید است.

فرمانده انتظامی هرمزگان نیز با بیان اینکه امنیت اجتماعی نتیجه کارکرد همه دستگاه‌ها با مشارکت همه جانبه مردم است گفت: اقدامات فرهنگی از جمله ساخت تله فیلم بسیار تاثیرگذار است و پایداری و امنیت در ابعاد مختلف جامعه را به دنبال دارد. سردار غلامرضا جعفری افزود: با ساخت این تله فیلم بخشی از زحمات و تلاش‌های ماموران انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه منعکس می‌شود.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان هم گفت: در حوزه پیشگیری، مقابله و تحقق اهداف دستگاه قضایی، هنر، فرهنگ و رسانه جایگاه ویژه‌ای دارد.

 عوامل تهیه و تولید تله فیلم عبارتند از :

کارگردان :مجید تربتی فرد- تهیه کننده : سعید اژدر - مدیر تصویر برداری: میلاد سهرابی - مدیر صدا: رسا محمدی - طراح صحنه و لباس : فرناز تمنا - هماهنگی تولید : طاهره رحیمی - مدیر برنامه ریزی : امیر صدیقی  - نویسنده : محمد رضا شریفی

گریم : علی نوری - مدیر تدارکات :  همایون همتی - منشی صحنه : فاطمه بصیری – بازیگران:  سامرند معروفی - علی رجایی -علی رضا زارعی – محمد علی  قویدل - رضا جوشعار - فرشاد اسلامی - جعفر قاسمی - سارا توکلی و شیوا قاسمی

امتیاز شما