امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

«بی‌همگان» پربازدیدترین سریال تلوبیون در پاییز شد

مشاهده ۵۸۱
۱۴۰۱/۰۸/۱۶- ۱۷:۵۶

سریال «بی‌همگان» با عبور از ۶ میلیون بازدید آرشیو و میانگین ۷۰ هزار کاربر همزمان آنلاین در هنگام پخش، پربازدیدترین سریال تلوبیون در پاییز ۱۴۰۱ شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سریال «بی‌همگان» که از نخستین روزهای مهرماه روی آنتن شبکه سه رفته، با عبور از ۶ میلیون بازدیدِ آرشیو و میانگین ۷۰ هزار کاربر همزمان آنلاین در هنگام پخش، پربازدیدترین سریال تلوبیون در پاییز ۱۴۰۱ شد.
پخش مجموعه‌ تلویزیونی «بی‌همگان» به کارگردانی مشترک بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی از ششم مهر در شبکه‌ سه آغاز شده و در آستانه پخش قسمت‌های پایانی، با عبور از مرز ۶ میلیون مرتبه تماشای آرشیو، پربازدیدترین سریال تلوبیون در مهر و آبان (پاییز ۱۴۰۱) شده است.
براساس آمار موجود در سایت و اپلیکیشن تلوبیون، قسمت اول «بی‌همگان» ۲۴۱ هزار مرتبه تماشا شده است و قسمت بیست و هفتم، با ۲۵۷ هزار مرتبه تماشا، پربازدیدترین قسمت این سریال و پربازدیدترین اپیزود تلوبیون در مهر ماه بوده است. هر قسمت از سریال «بی‌همگان» به طور میانگین ۱۸۸ هزار بازدید داشته است.
علاوه بر تماشای میلیونیِ آرشیو، بیش از ۷۰ هزار ایرانی، هنگام نخستین پخش هر شب، از بخش پخش زنده شبکه سه، سریال را به صورت همزمان آنلاین از تلوبیون تماشا می‌کنند. همچنین ۱۷ اپیزود از سریال «بی‌همگان» در میان ۲۰ اپیزود پربازدید یک ماه اخیر تلوبیون قرار دارد.
سریال «بی‌همگان» به تهیه‌کنندگی مهران مهام و نویسندگی علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی، با محوریت خانواده و چالش‌های گروه سنی جوان تولید شده و در آستانه پخش قسمت‌های پایانی است. این سریال هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه پخش می‌شود.
مهدی سلطانی سروستانی، سمیرا حسن‌پور، محمد صادقی، کاوه خداشناس، کاظم هژیرآزاد، سپند امیرسلیمانی، نسرین بابایی، جلیل فرجاد، زنده یاد زهره فکورصبور و… از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «بی‌همگان» نقش‌آفرینی کرده‌اند.
برای مشاهده آرشیو تمام قسمت‌های پخش شده مجموعه‌ «بی‌همگان» می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن تلوبیون به آدرس https://telewebion.com/program/۰x۲۹۹۸۷d۶ مراجعه کنید.

امتیاز شما