امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

انتصاب «علی مرادی» به سمت مدیرکل صداوسیمای استان کردستان

مشاهده ۱۳۸۰
۱۴۰۱/۰۸/۲۴- ۱۴:۵۵

دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما، در حکمی «دکتر علی مرادی» را به سمت مدیرکل صداوسیمای استان کردستان، منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، توجه به پیشینه غنی تاریخی استان کردستان که مقام معظم رهبری به زیبایی قوم کّرد را یکی از پیشرفته ترین اقوام ایرانی دانسته اند؛ احصا و اولویت بندی ظرفیت های رسانه ای استان برای حضور در عرصه‌ های بین المللی، ملی و محلی؛ تلاش در مسیر عدالت رسانه ای با تدوین برش استانی سند تحول و فهرست ها و پیوست های مربوطه و تمهید جهش کمی و کیفی در تولید محتوای حرفه ای و مردمی از مواردی است که پیمان جبلی در حکم انتصاب «علی مرادی» بر آن تأکید کرده است.

آیین تکریم و معارفه مدیرکل صداوسیمای استان کردستان، دوشنبه ۲۳ آبان، با حضور دکتر حسن عابدینی معاون امور استان‌های رسانه ملی و جمعی از مسئولان استانی و همکاران مرکز کردستان برگزار شد و جعفر عبدالملکی بعد از ۳ سال حضور در استان کردستان، سکان هدایت صدا و سیمای استان را به علی مرادی سپرد.
علی مرادی متولد خرداد 1355 در شهرستان سومار است که با تحصیلات دکترای مردم شناسی، در ۲۰ سال اخیر علاوه بر مدیرکلی تولید سیما در مرکز تولید و فنی معاونت سیما، قائم مقامی و مدیریت بخش های تولیدی صدا و سیمای مرکز کردستان را نیز عهده دار بوده است.

دکتر مرادی  تهیه کنندگی و کارگردانی برنامه‌هایی نظیر نمایش های تلویزیونی «خلاء»، «روز پرنده»، «نقطه صفر»، «قشلاق آخر» و «ایرانشهر»، مجموعه عروسکی «شب در مزرعه»، فیلم های تلویزیونی «نازنین من»، «ریوار»، و «هوای پاک»، و فیلم های داستانی« راحله» و «به رنگ قرمز»، مجموعه سریال های «آمیرزای شاعر» و «پسر عموها» و مستند «آنسوی مه» را در کارنامه تولید و برنامه سازی خود دارد.

همچنین در این مراسم، دکتر عابدینی، با اهدای لوح سپاس، از زحمات و تلاش های چندین ساله دکتر جعفر عبدالملکی در دوره تصدی مدیریت این مرکز قدردانی کرد.

 

امتیاز شما