امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
قدردانی شورای نظارت بر صداوسیما از سریال آقای قاضی
قدردانی شورای نظارت بر صداوسیما از سریال آقای قاضی

گامی موفق در حوزه نمایش موضوعات حقوقی

مشاهده ۵۴۷
۱۴۰۱/۰۸/۲۸- ۱۹:۱۹
تعداد بازدید:547

شورای نظارت بر سازمان صداوسیما با ارسال نامه ای به رئیس رسانه ملی از عوامل سریال آقای قاضی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این نامه، با اشاره به برخورداری این سریال از ساختار فرمی و روایی منسجم و استاندارد، نکته برجسته سریال آقای قاضی، استفاده از ساختار دراماتیک و داستانی برای آموزش اطلاعات مفید حقوقی به مخاطبان عنوان شده است.

شورای نظارت بر سازمان صداوسیما آقای قاضی را گامی موفق در حوزه نمایش و داستان برای شناساندن مفاهیم و اطلاعات حقوقی که مردم از آن اطلاعات ناکافی دارند عنوان کرده و عملکرد سازندگان این اثر را قابل تحسین دانسته است. این شورا در پایان ضمن لزوم حمایت و تقدیر از سازندگان آقای قاضی، خواهان توجه بیشتر به قالب های نمایشی و داستانی برای انتقال مفاهیم و موضوعات مهم و تغییر رویکرد در برنامه سازی و حرکت به سمت ساخت آثار خلاقانه با محوریت درام و و به دور از شعارزدگی و کلیشه پردازی شده است.

سریال 43 قسمتی آقای قاضی که پنجشنبه و جمعه‌ها روی آنتن شبکه دو سیما می رفت محصول گروه فیلم و سریال این شبکه به کارگردانی سجاد مهرگان، نویسندگی سید محمد حسینی و تهیه کنندگی احمد شفیعی با بازی بهزاد خلج و جمعی از بازیگران تئاتری و با استعداد بود. عوامل این سریال هفته گذشته با حضور در اداره کل روابط عمومی رسانه ملی، پاسخگوی تماس های مخاطبان بودند و بعد از برگزاری نشست خبری، مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

خبر حضور عوامل سریال آقای قاضی در اداره کل روابط عمومی رسانه ملی را در لینک زیر ببینید: 

https://www.pririb.ir/portal/newsview/74109

 

امتیاز شما