امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد

تحول در دل کویر

مشاهده ۷۳۱
۱۴۰۱/۰۸/۳۰- ۰۹:۳۹
تعداد بازدید:731

در مراسمی، احسان کریمی میبدی به عنوان مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد معرفی و از زحمات احمد پهلوانیان در این سمت قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در پی حکم رئیس سازمان صداوسیما مبنی بر انتصاب مدیر کل جدید صداوسیمای مرکز یزد، مراسم تکریم و معارفه کریمی میبدی و پهلوانیان برگزار شد.

احصا و اولویت‌ بندی ظرفیت‌های رسانه‌ ای استان یزد برای حضور در عرصه‌های بین‌ المللی، ملی و محلی، تلاش در مسیر عدالت رسانه‌ ای با تدوین برش استانی سند تحول و فهرست‌ها و پیوست‌های مربوطه و تمهید جهش کمی و کیفی در تولید محتوای حرفه‌ای و مردمی از مواردی است که پیمان جبلی در حکم انتصاب احسان کریمی میبدی بر آن تأکید کرده بود.

احسان کریمی میبدی، متولد ۱۳۶۵، فارغ التحصیل مدیریت صنعتی از دانشگاه شاهد تهران، کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه صداوسیما و دانشجوی دکتری مدیریت رسانه دانشگاه آزاد یزد است. وی پیشتر معاونت فضای مجازی مرکز یزد، مدیریت طرح، برنامه و نظارت مرکز یزد، پژوهشگر پژوهشکده سیاست­ پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت تهران، دانشجوی نمونه فرهنگی دانشگاه صداوسیما، و پژوهشگر نمونه استان یزد بوده است.

کریمی میبدی، همچنین مسئول برتر بسیج صداوسیمای مراکز استانی، مسئول کمیته صداوسیما در دومین کنگره ملی شهدای دارالعباده و دارالعلم استان یزد بوده و مسئولیت هیأت اندیشه ورز صداوسیمای مرکز و نویسندگی چندین مقاله علمی_ پژوهشی و کتاب، اجرای طرح های پژوهشی و پژوهشگری بسیاری از مستندهای تلویزیونی و فضای مجازی، و نیز تدریس در دانشگاه دولتی و دانشکده خبر میبد را در کارنامه فعالیت های خود دارد.

پهلوانیان نیز شهریور ماه امسال، طی حکمی از سوی دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما به سمت مدیرکل صدا وسیمای مرکز فارس منصوب شد.

 

امتیاز شما