امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«سه گوش» هم برای انتخاب دوست خوب کم است

مشاهده ۱۹۱
۱۴۰۱/۰۹/۰۷- ۰۹:۱۴

برنامه زنده عصرگاهی «سه گوش» با موضوع دوستی همراه مخاطبان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «سه گوش» عنوان مجله اجتماعی فرهنگی است، که بر پایه شوخی با اخبار روز جامعه طراحی شده است. جنگ شاد عصرگاهی «سه گوش» هر هفته با طرح یک مثلث به موضوعات فرهنگی و اجتماعی روز جامعه می‌پردازد و تلاش می‌کند در فضایی شاد شنوندگان را در جریان اخبار روز جامعه قرار دهد.
این برنامه در هفته جاری با محوریت دوستی راهی آنتن می‌شود و ابعاد مختلف دوستی را در سه گوش رادیو صبا بررسی می‌کند.
پیمان پناهی تهیه کننده این برنامه گفت: بدون شک عوامل مختلفی در ساختن شخصیت انسان مؤثر هستند که از مهم‏ترین آنها مسئله همنشینی و دوستی و معاشرت است. با توجه به این رابطه و نقش آن در زندگی اجتماعی افراد ، برنامه «سه گوش» در فضای متفاوتی به اهمیت دوستی در زندگی افراد می‌پردازد و آن را از زوایای مختلف بررسی می‌کند.
وی افرود: حضور یک دوست در زندگی تاثیر بسیار زیادی در میزان استرس دارد، زیرا وقتی شما حجم زیادی دغدغه و استرس دارید؛ حضور یک دوست خوب برای اشتراک گذاشتن این دغدغه‌ها و درد و دل کردن با او در کمتر شدن استرس و اضطراب شما موثر است. پس می توان گفت سه گوش هم اگر داشته باشیم برای انتخاب یک دوست خوب کم است.
برنامه سه گوش با علم به این موضوع مسئله دوستی را در ابعاد مختلفی بررسی می‌کند و در هفته جاری هر روز به یکی از این موضوعات «دوستی با والدین، دوستی دوران نوجوانی، مرز دوستی و دوستی متقابل» می‌پردازد.
تهیه کننده سه گوش بیان کرد: «کاریکلماتور، قطعات نمایشی، گفتم گفت، داستانک، دنیای کودک، دو خط موازی و داستان‌ های کودکانه» نام آیتم های متنوع این برنامه است که متناسب با موضوع برنامه تقدیم مخاطبان می‌شود.
پناهی در تشریح برخی از آیتم های این برنامه گفت: «دنیای کودکی» متناسب با موضوع برنامه به مرور دوران کودکی تا بزرگسالی یک شخصیت می‌پردازد.  «گفتم گفت» مکالمه موضوع برنامه است که با اجرای مجری برنامه لاله جلال آبادی تقدیم مخاطبان می‌شود. هر روز تلاش می‌کنیم یک نمایش طنز با موضوع برنامه تقدیم مخاطبان کنیم.
سه گوش هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵ به مدت ۴۵ دقیقه به تهیه کنندگی پیمان پناهی و با اجرای لاله جلال آبادی راهی آنتن می‌شود.

امتیاز شما