امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

آغاز بهره برداری از 31 طرح فنی و عمرانی در مرکز قم

مشاهده ۲۷۴
۱۴۰۱/۰۹/۰۷- ۱۲:۴۱

همزمان با هفته بسیج و با حضور معاون امور استان‌ها و سرپرست معاونت توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا و سیما، 31 طرح فنی و عمرانی از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان قم افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر حسن عابدینی معاون امور استان‌ها صبح دوشنبه 7 آذر در سفر به قم ضمن بازدید از بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز قم در آئین افتتاح و بهره برداری از  31 طرح فنی و عمرانی این شبکه استانی حضور یافت.

در این مراسم که علاوه بر معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما؛ دکتر شریفی سرپرست معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی، همچنین تعدادی از مسئولان استان از جمله سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه قم، احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار و حسن نادری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم حضور داشتند؛ از آثار و تولیدات رادیویی، تلویزیونی و فضای مجازی مرکز قم در حوزه جهاد ، ایثار و شهادت مرتبط با دومین کنگره ملی شهدای استان قم نیز رونمایی شد.

در ادامه دکتر عابدینی با حضور در سالن اجتماعات شهدای مدافع حرم مرکز قم در نشستی صمیمانه به مشکلات و دغدغه‌های برنامه‌سازان و کارکنان رسانه استانی پاسخ داد.

افتتاح و آغاز به کار رسمی استودیوی دیجیتال شهید فهمیده، ارتقای سیستم اس ان جی فلای وی به خودرویی (شامل طراحی، تهیه و ساخت و نصب تجهیزات مربوطه) ؛  خرید، نصب و راه اندازی ویدئو وال در استودیو دیجیتال شهیدآیت الله سعیدی؛ تجهیز و بهره برداری از سیستم سیگنال رسانی زنده مبتنی بر شبکه ip (اویوست air320)، تجهیز و ارتقای ایستگاه‌های پرقدرت و کم قدرت رادیویی و تلویزیونی در اقصی نقاط جغرافیایی استان قم، توسعه سیستم های مانیتورینگ سیگنال SDI ، توسعه و ارتقای سرور و نمایشگر‌های مانیتورینگ سیگنال رسانی زمینی و ماهواره‌ای؛ ، تهیه دستگاه اندازه گیری حرفه ای و تحلیل سیگنال زمینی و ماهواره ای و تجهیزات آزمایشگاهی ارتباطی و ... از جمله طرح‌هایی هستند که از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری به قم  با حمایت و مساعدت معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم به مرحله افتتاح و بهره برداری رسیده است.

امتیاز شما