امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

صبح‌ پارسی به تحلیل بازی تاریخی ایران و آمریکا می‌پردازد

مشاهده ۲۳۴
۱۴۰۱/۰۹/۰۷- ۱۵:۵۰

برنامه صبح پارسی فردا با حضور کارشناس داوری و تحلیل جام جهانی روی آنتن می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حیدر سلیمانی روز سه‌شنبه هشتم آذر ماه در «صبح پارسی» برنامه صبحگاهی شبکه جام جم حضور می‌یابد. سلیمانی کارشناس داوری و تحلیل جام جهانی است که در آستانه مسابقه تاریخی و سرنوشت ساز ایران و آمریکا در صبح پارسی حضور پیدا می‌کند تا به تحلیل تیم ملی ایران و بازی‌های آن در جام جهانی بپردازد.
در ادامه صفا‌ءالدین تبراییان، مشاور عالی مرکز اسناد انقلاب اسلامی‌به مناسبت روز همبستگی با مردم فلسطین در برنامه حاضر می‌شود تا از نقش همبستگی با مردم فلسطین و جنگ سی‌وسه روزه صحبت کند.
اجرای «صبح پارسی» فردا را محمد امین نبی‌اللهی و سارا شاکری بر عهده دارند و تهیه کننده این برنامه علیرضا نظارت است.
برنامه صبحگاهی «صبح پارسی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۹ صبح بر روی آنتن شبکه جام جم می رود. این برنامه با محوریت اخلاقی و فرهنگی تنظیم شده و بخش‌هایی مانند نماهنگ‌های خوانندگان معروف با مناظری از طبیعت، معرفی کتاب، ورزش صبحگاهی و گزیده مهمترین اخبار برای مخاطبان در آن پخش می‌شود. همچنین آیتم «یادته» به معرفی اماکن بسیار قدیمی ایران پرداخته است.
گفتنی است؛ این برنامه از استودیو تولید شبکه جام جم بر روی آنتن می رود. ویدئوها، تصاویر و اطلاعات بیشتر این برنامه را می توانید در صفحه اینستاگرامی‌به آدرس sobheparsi@ مشاهده کنید.

امتیاز شما