امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

صدا و سیمای قم با اتصال به ذخیره بزرگ حوزه علمیه می تواند نقش هدایتگری و جریان سازی داشته باشد

مشاهده ۴۶۵
۱۴۰۱/۰۹/۰۷- ۲۱:۳۳

دکتر حسن عابدینی معاون امور استان‌های رسانه ملی در جمع همکاران صدا وسیمای مرکز قم، حوزه علمیه قم را بزرگترین پشتوانه علمی- مذهبی برای صدا وسیمای قم و بلکه برای رسانه ملی دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در راستای سفرهای استانی و بازدیدهای میدانی معاون امور استان‌ها از صدا وسیمای مراکز، صبح امروز دوشنبه هفتم آذر ماه دکتر حسن عابدینی، سفری به استان قم داشته و ضمن حضور در صدا وسیمای مرکز قم از واحدهای مختلف مرکز بازدید کرد.

آقای عابدینی در ادامه دیداری با همکاران واحدهای مرکز داشت و آنها به گفتگوی صمیمانه با وی پرداختند.

در این مراسم که مهندس شریفی سرپرست معاونت توسعه و فناوری رسانه و مهندس مدّاد مدیرکل صدا و تصویر سازمان، سردار موحّد فرمانده محترم سپاه علی ابن ابیطالب استان قم و حاجی زاده معاون محترم سیاسی استاندار قم نیز حضور داشتند، آیین رونمایی و بهره‌برداری از پروژه‌های فنی و عمرانی و همچنین استودیوهای مجازی سیمای مرکز نیز برگزار  شد.

در ادامه معاون امور استان‌های رسانه ملی ضمن دیدار با نمایندگان طلاب کل کشور در نشستی صمیمی‌ با آنها با موضوع بررسی تحولات اخیر کشور از نگاه رسانه ای و همچنین بررسی مطالبات طلاب کل کشور از رسانه ملی، حضور علما و روحانیون و مراکز علمی-اسلامی فراوان در ذیل حوزه علمیه قم  را به عنوان یکی از کانون‌های اصلی استحکام انقلاب اسلامی و عامل ارتقاء فکری و معنوی جامعه و بزرگترین پشتوانه فرهنگی مذهبی برای صدا وسیما و نیل به تحول در رسانه ملی دانست .

در ادامه وی در جلسه شورای معاونین و مدیران مرکز حضور یافت و از نزدیک به بحث و بررسی در رابطه با توانمندی‌ها و مشکلات موجود در هریک از واحدهای زیرمجموعه مدیریتی پرداخت.

دکتر عابدینی در ادامه به همراه تعدادی از مدیران مرکز برسر قبور مطهر شهدای گمنام آرمیده در مرکز قم حاضر شده و فاتحه ای نثار قبور مطهر آنان کرد.

در پایان دکتر عابدینی به اتفاق حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم و تعدادی از مدیران مرکز در منزل بسیجی شهید مهدی زاهدلویی از شهدای امنیت و اغتشاشات اخیر حضور یافتند و با والدین شهید، دیدار صمیمانه ای داشتند و با اهدای هدیه ای از تلاش های این پدر و مادر ولایتمدار در پرورش این چنین فرزند انقلابی و بصیر تشکر نمودند.

 

 

تصاویر

امتیاز شما