امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
در «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر؛
در «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر؛

آشوب ها در ایران نتیجه همکاری گسترده دستگاه‌های اطلاعاتی و اتاق فکرها

مشاهده ۲۳۴
۱۴۰۱/۰۹/۰۸- ۱۴:۴۸
تعداد بازدید:234

دیپلمات سابق ایرانی با اشاره به آشوب های اخیر در ایران تاکید کرد: دستگاه‌های اطلاعات خارجی و اتاق فکرها، آشوب های ایران را برنامه ریزی و مدیریت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «سیدهادی سید افقهی» کارشناس و تحلیلگر سیاسی تصریح کرد: دست‌های پنهانی هستند که از نا آرامی‌ها و آشوبگری‌های داخل ایران حمایت مالی، لجستیکی، رسانه‌ای و سازمانی می‌کنند. سیدافقهی با بیان اینکه اعترافات افراد بازداشت شده نشان می دهد دستگاه‌های جاسوسی خارجی نقش اساسی در ناآرامی‌های ایران دارند، گفت: 11 سازمان اطلاعاتی در یک اتاق عملیات مشترک برای دامن زدن به آشوبگری‌ها در ایران همکاری می‌کنند و مراکز تحقیقاتی و اتاق فکرهایی هم آنها را یاری می دهند.

وی افزود: آنها شورش ها را برنامه ریزی و سپس اجرا می‌کنند و روی مسائلی چون زنان، جوانان، انرژی، بیکاری و نیز موضوع دین متمرکز هستند.این دیپلمات سابق ایرانی در پایان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در آخرین سخنرانی خود تاکید فرمودند، آنچه در رابطه با نا آرامی‌ها در ایران رخ داده اندک است اما ماجراهای پشت پرده آن گسترده است، زیرا اساس این توطئه‌ها و مرکزبرنامه ریزی آن در خارج از ایران بوده است.

برنامه «قضیه ساخنه» محصول گروه سیاسی شبکه الکوثر با اجرای مشترک امل شبیب، ریحانه مرتضی، فاطمه ابراهیم و میثم منصوری کیا، تهیه کنندگی علی خلیلی هر شب ساعت 19:45 به وقت تهران بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

امتیاز شما