امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

دیدار مدیر کل با جمعی از عوامل برنامه ساز سیمای یزد

مشاهده ۶۲۲
۱۴۰۱/۰۹/۰۸- ۱۵:۵۴

مدیر کل صداوسیمای مرکز یزد با معاون و مدیر تولید و جمعی از عوامل برنامه ساز سیما دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر کریمی مدیر کل به همراه حجت الاسلام و المسلمین دکتر صداقت کشفی قائم مقام مرکز با معاون و مدیر تولید سیما و جمعی از کارگردانان، تهیه کنندگان و عوامل برنامه ساز دیدار کردند. 

در این جلسه که همراه با صبحانه کاری برگزار شد، پیرامون تبیین سند تحول سازمان در حوزه برنامه سازی سیما و همچنین ایراد مسائل و مشکلات موجود و ایجاد راه حل مناسب گفتگو و تبادل نظر شد.

در این دیدار صمیمانه جدید مرکز با بیان دغدغه‌ها و مشکلات موجود در مسیر برنامه سازی ، ساخت مستندهای فاخر، ایجاد انگیزه و چابک سازی بین عوامل برنامه ساز، جذب نیروی انسانی ، دغدغه‌های معیشتی همکاران ، رفع موانع همکاری با ارگانها/سازمانها و ادارات استان در خصوص جذب اعتبار مالی، کمبود نویسنده، تشکیل کارگروه‌های بسیج، معارف، کودک، خانواده و ... و دیگر مسائل مطرح شده ، خواستار توجه ویژه ایشان به مسائل مطروحه شدند.

در پایان دکتر کریمی مدیرکل مرکز ضمن تشکر از حضور عوامل برنامه ساز سیما در این دیدار گفت: در این مسیر جدید باید با تمام مشکلات پیش رو با نگاه امیدوارانه به آینده بر مشکلات فائق آمد و با همدلی و همکاری و تعامل بیشتر با یکدیگر به طراحی ایده‌های خلاقانه و نوآورانه در حوزه تولید برنامه‌های جذاب پرداخت.

 

تصاویر

امتیاز شما