امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های رادیو فرهنگ به مناسبت روز دانشجو

مشاهده ۱۷۰
۱۴۰۱/۰۹/۱۵- ۱۰:۵۵

همزمان با فرا رسیدن روز دانشجو شبکه رادیویی فرهنگ‌ با تولید و پخش بیش از ۱۲ عنوان برنامه، مخاطبان خود را همراهی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه‌ها رویکردهایی مانند مروری بر تاریخچه روز دانشجو، مقالات و پایان نامه‌های دانشجویی، پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری درحوزه دانشجویان، تاریخچه ای از جنبش های دانشجویی، ویژگی‌های دانشجوی طراز انقلاب اسلامی و مطالبه گری مبتنی بر تمدن سازی نوین اسلامی ، نقش دانشجویان در پیوند علم و فرهنگ، معرفی مکتوبات دانشجویی مطرح می‌شود.

گفت ‌‌وگو‌ با نویسندگان و شاعران دانشجویی، نگاهی به اهمیت کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و معرفی دانشحویان نخبه فرهنگی هنری از دیگر مواردی است که در این برنامه‌ها به آنها پرداخته می‌شود. برنامه‌های روایت دانشجو و کتاب فرهنگ که کتاب فرهنگ سه شنبه ۱۵ آذر به مناسبت روز دانشجو می‌پردازند و به طور ویژه از ساعت ۲۱ تا ۲۲ برنامه ای زنده از این رادیو روی آنتن می رود.

در برنامه «کتاب فرهنگ» ضرورت توجه به کتاب دانشجویی و وضعیت کتاب دانشجویی در گفتگوی امین خرمی و محمد رسول تبیک بررسی می‌شود و دبیر کتاب سال دانشجویی مهمان تلفنی است.

چهارشنبه ۱۶ آذر ماه نیز در برنامه‌های «صبح به وقت فرهنگ»، «پویش»، «سرزمین من»، «ققنوس»، «نیستان» و «هفت اقلیم» نیز به مسائل حوزه دانشجویی توجه می‌شود.

امتیاز شما