امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

نگاهی به زندگی فاطمی در ویژه برنامه «پیداترین نشانی» رادیو فرهنگ

مشاهده ۱۸۵
۱۴۰۱/۰۹/۱۵- ۱۱:۰۴

ویژه برنامه «پیداترین نشانی» چهارشنبه ۱۶ آذر ماه با محوریت جایگاه زنان در سبک زندگی ایرانی_اسلامی و سهم زنان در جامعه با نگاهی به زندگی حضرت زهرا ( س) از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «پیداترین نشانی» ویژه برنامه‌ای ترکیبی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) با موضوع جایگاه زنان در سبک زندگی ایرانی اسلامی و سهم زنان از فعالیت های فرهنگی اجتماعی در جامعه است که به الگوی زندگی حضرت زهرا (س) توجه دارد.

در بخش های مختلف این برنامه به مفاهیمی چون، تحکیم خانواده از دیدگاه حضرت زهرا(س)، نقش حضرت زهرا(س) به عنوان همسر در زندگی امام علی (ع)، چگونگی رفتار با همسایگان در سیره حضرت زهرا(س)، حضرت خدیجه (س) و تربیت حضرت زهرا(س)، حضرت زهرا(س) و تربیت فرزندان و سیره عملی حضرت زهرا(س) در زندگی فردی و اجتماعی پرداخته می‌شود.پخش سخنان حجج الاسلام مسعود عالی و محسن قرائتی پیرامون جایگاه حضرت زهرا (س) و گفت و گو با دکتر فاطمه علمدار مسئول گفتمان جهانی فاطمی از دیگر بخش های این برنامه است .

علاقه مندان می توانند «پیداترین نشانی» را چهارشنبه ۱۶ آذرماه ساعت ۲۲:۰۰ به تهیه‌کنندگی فاطمه محمدیان‌فر و گویندگی راضیه گردکاهد روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز و موج ای ام ردیف گ۵۸۵ کیلوهرتز بشنوند.

 

امتیاز شما