امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

مادر بزرگترین بهانه بخشش ها

مشاهده ۱۶۱
۱۴۰۱/۰۹/۱۶- ۱۱:۳۱

ویژه برنامه «مهر تابان» به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با عنوان موضوعی با اجازه مادر راهی آنتن می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «مهر تابان» عنوان یکی از ویژه برنامه‌های این شبکه رادیویی است، که به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تقدیم مخاطبان می‌شود.
این برنامه با روایت داستان در قالب نمایش در بازه‌های زمانی امروز، گذشته و گذشته‌های خیلی دور به شناخت و تاثیر ائمه معصومین در جریان زندگی افراد می‌پردازد.
مهرتابان روایت داستان یک آقابرزگ و خانوم جون از زبان نوه آنها است که در انتهای کوچه شقایق زندگی می‌کنند و این پدربزرگ ومادر برزگ شیرین خانه ای در انتهای کوچه شقایق دارند که در آن به روی همه باز است و در مناسبت های مذهبی روضه و سفره نذری برگزار می‌کنند. در هر قسمت از برنامه «مهر تابان» داستان شنیدنی از آنها می‌شنویم.
پنجشنبه ۱۷ آذر این برنامه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با عنوان موضوعی «با اجازه مادر » پخش می‌شود.
این برنامه در قالب نمایش به اهمیت نقش مادر در احترام خانوادگی، ادب و حفظ حرمت می‌پردازد.
در این قسمت راوی داستان خاطره ای از بخشش های کودکانه ای که سر سفره نذری دیده است را روایت می‌کند این برنامه در قالب نمایش داستانی چالشی را در ذهن مخاطبان ایجاد می‌کند، که «چقدر دل بخشیدن داریم؟» این برنامه به شنوندگان یاد آوری می‌کند که هر چه بزرگتر می‌شویم به خاطر ترس ها و وابستگی‌ها کمتر می‌بخشیم،بخشش به نام کسی که دوستش داریم و نذر کردن می توانند بخشش را برای ما راحتر کند.
«مهر تابان» پنجشنبه ساعت ۱۶ به تهیه‌کنندگی مژگان فرزین و گویندگی سارا عرب پوریان راهی آنتن می‌شود.

امتیاز شما